Această „descoperire” din urma unor teste realizate pe şoareci,indică faptul că vitamina C ar putea preveni pierderea masei osoase şi la femeile aflate în postmenopauză;o constatare care pare să accepte studiile observaţionale din ultimii ani.

Deci,tu consumi o cantitate suficienţă de vitamina C,pentru a-ţi proteja densitatea osoasă? Probabil că nu! Una din trei persoane nu o face.

Recomandarea oficială de vitamina C este de 75 mg pe zi,la femeile adulte,dar mulţi experţi cred că 200 mg este doza cea mai indicată.

Iată cum ajungi la acest nivel:

Multe fructe,legume şi verdeţuri

Încearcă să mănânci mai mult de cinci porţi de fructe şi de legume pe zi,pentru a depăşi cantitatea de 26 mg de vitamina C,pe care acestea ţi-o oferă.

 

Mănâncă „proaspăt”

Vitamina C este perisabilă,mai ales prin expunerea la aer (prin tocare) sau la căldură (când găteşti). Consum-o în stare proaspătă,crudă şi întreagă!

 

Unsupliment poate ajuta

Dacă nu eşti genul care să consume fructe şi legume în cantităţi mari,există şi alternative. Suplimentele sunt o opţiune bună! Caută numai produse de calitate,ce vor garanta şi eficacitatea vitaminei C.