Nu mănânci suficient

Este important să nu consumi calorii în exces în timp ce ţii dietă,dar acest lucru nu înseamnă că trebuie să te înfometezi. Dacă mănânci mai puţin de 1200 de calorii zilnic,organismul tău va începe să depoziteze grăsimile în loc să le transforme în energie şi astfel metabolismulva fi mai lent,iar tu nu vei slăbi. Pentr a accelera metabolismul ai grijă să mănânci ceva la fiecare 3-4 ore.

Eviţi cofeina

Nu eşti băutoare de cafea,dar nici nu-ţi place în mod deosebit ceaiul verde sau cel negru? Ei bine,este indicat să introduci în dieta ta cel puţin 2 cani de ceai verde. Cofeina stimulează centrul nervos şi accelerează metabolismul cu 8%,ceea ce înseamnă 170 de calorii în minus zilnic.

Bei apa la temperatura camerei

Cercetătorii germani au descoperit că dacă bei 6 căni de apă reci în fiecare zi,metabolismul va consuma mai multe calorii,deoarece va trebui să aducă apa la temperatura corpului. 50 de calorii se pierd astfel zilnic,adică 2 kg în decursul unui an.


Citeşte şi:

Cum să-ţi accelerezi metabolismul

Condimente care stimulează metabolismul


Nu consumi suficiente proteine

Ai grijă să ai la fiecare masă alimente bogate în proteine,pentru că ele sunt esenţiale pentru formarea masei musculare. Carnea,nucile şi iaurtul sunt cele mai sănătoase surse de proteine.

Nu ai suficient fier

Acest mineral are rolul de a transporta oxigenul către muşchi,pentru ca aceştia să poată arde grăsimile. În lipsa lui te vei simti lipsită de energie,deoarece metabolismul va funcţiona mai lent. Fasolea,cerealele integrale sau spanacul sunt surse excelente de fier.