O simplă gustare,dacă este aleasă cu grijă,te poate încărca cu energia necesară pentru ziua respectivă. Iată câteva gustări sănătoase şi uşoare,pe care le poţi prepara cu uşurinţă.

1. Banane şi unt de migdale

Untul de migdale este o bună alternativă a untului de arahide,mai ales că este mult mai uşor din punct de vedere caloric,decât cel din urmă. Consumă banane cu unt de migdale,deoarece te încarcă cu energie şi îţi oferă o senzaţie de saţietate pentru o lungă perioadă de timp.

2. Fulgi de ovăz

Fulgii de ovăz pot fi consumaţi şi la masa de prânz,nu doar la micul dejun. Aceştia sunt o sursă bogată de fibre solubile,fapt pentru care vei ajunge mai repde la senzaţia de saţietate,fără a mânca prea mult. Poţi consuma fulgi de ovăz în combinaţie cu un iaurt care să conţină cât mai puţine grăsimi.

3. Brânză de vaci şi fructe de pădure

Această gustare este sănătoasă,dar şi gustoasă. Aşadar,combină o jumătate de ceaşcă de brânză de vaci slabă cu o jumătate de ceaşcă de afine şi amestecă ingredientele până se omogenizează,după care savurează gustarea din plin.

4. Sandwichi cu unt de arahide

Din când în când poţi consuma şi un sadwich cu unt de arahide. Este uşor de preparat şi nu trebuie ţinut la frigider. Pentru a nu-ţi pune în pericol silueta,optează pentru unt de arahide fără aditivi şi pâine integrală sau neagră.