Varză

Fie că eşti la muncă sau acasă consumă varză pe post de gustări sănătoase. Pentru a alunga senzaţia de foame,fierbe o varză mică şi condimenteaz-o cu sare şi pier.

Biscuiţi cu ovăz

Pe post de gustare poţi să mănânci şi biscuiţi cu ovăz. Fulgii de ovăz au puţine calorii şi poţi să-i consumi atunci când ai un nivel scăzut de energie sau în timp ce bei un ceai.  Nu mânca mai mult de trei biscuiţi pe zi.

Fructe

Mergi la sală imediat ce pleci de la muncă? Dacă da,nu te apuca de exerciţiile fizice pe stomacul gol. Ia cu tine fructeatunci când ştii că urmează să depui efort. Un bol cu mere sau cu portocale merge de minune pe post de gustare.  

Ouă fierte

Ouăle fierte au foarte multe beneficii pentru organism. Bogate în proteine,ouăle sunt ideale pe post de gustare. Consumă-le fierte,împreună cu o salată.

Nuci

Fructele cu coajă lemnoasă sunt ideale pe post de gustări. Nucile sunt foarte bune pentru organism. O cantitate mică de nuci consumată în fiecare zi te ajută să scapi şi de kilogramele în plus. Aşa că nu mai sta pe gânduri şi consumă-le!

Ciocolată neagră

Dacă eşti la dietă ştii bine că nu ai voie să mănânci dulciuri. Dar,din când în când,poţi opta pentru ciocolată amară. Consumă ciocolată când te-ai săturat de salate şi fructe.

Porumb

Bogat în vitamina C,porumbul este ideal pe post de gustare. Fierte porumb şi adaugă puţin unt,sare şi piper pentru a-i da un pic de gust. Dacă nu-ţi place porumbul fiert,  poţi,de asemenea,să faci porumb la grătar.    

Supă şi suc

Dacă te-ai săturat de preparatele solide, prepară-ţi o supă de legume şi cât mai multe sucuri naturale din fructe.


Citeşte şi:

Eşti dependentă de sucurile acidulate dietetice?

Ce să consumi în timpul dietelor