Este bine să te gândeşti că gustările sunt nişte „mini-mese” care oferă doza ta zilnică de calorii. Totodată,este indicat să mănânci doar când îţi este foame şi nu atunci când eşti plictisită sau stresată. În acest caz este bine să-ţi ocupi timpul cu o activitate mai plăcută cum ar fi o plimbare.

Ţine cont de ceea ce ai mâncat înainte,iar dacă ai consumat ceva bogat în calorii,încearcă să compensezi cu produse mai uşoare. Este important să conştientizezi şi mărimea porţiilor,iar din acest motiv ar trebui să nu mănânci direct din recipient,ci să-ţi pui pe o farfurie. Pentru a menţine greutatea sub control,mesele la ore fixe sunt esenţiale,acestă regulă aplicându-se şi în cazul gustărilor.

Citeşte şi:

Sugestii alimentare pentru mama de dimineaţă

Dieta cu fructe de pădure

Variante de gustări sub 200 de calorii.

  • O lingură de unt de arahide şi un măr de mărime medie;
  • O cană de supă de roşii şi câteva crutoane;
  • Un castron de floricele de porumb cu 3 linguri de parmezan;
  • Un cartof copt cu brânză degresată;
  • Un cocktail de fructe din lapte degresat,o jumătate de cană de căpşuni congelate şi o jumătate de banană;
  • Un sandwich din două felii de pâine integrală,o bucată de friptură de curcan şi o felie de brânză uşoară;
  • O ceaşcă de ciocolată caldă făcută cu lapte degresat şi o prăjitură cu ovăz;
  • O felie de pâine integrală cu cremă de ciocolată.