Într-o lună,dacă eşti atentă la ce mănânci şi cât,şi practici regulat următoarele exerciţii poţi diminua aspectul de „coajă de portocală“ a pielii. E indicat să faci antrenamente speciale de trei ori pe săptămână,adică genuflexiuni,fluturări de braţe,hiperextensii şi flotări,timp de oră. Nu doar că vei scăpa de celulită,cu acest program poţi uita şi de durerile de încheieturi,în special cele la nivelul genunchilor.

Genuflexiunea are eficienţă maximă

Primul exerciţiu pe care ţi-l recomandăm este şi cel mai eficient pentru această problemă. În timpul execuţiei sunt lucrate anumite grupe musculare acoperite de celulită,cum ar fi:muşchiul fesier,dar şi musculatura picioarelor.

Exerciţiul se execută având spatele în extensie,braţele suspendate în lateral,paralele cu solul,iar greutatea corpului să fie fixată pe călcâie. Picioarele trebuie să fie depărtate. Îţi recomandăm efectuarea mişcării în 10 serii de câte 20 de repetări.

Fluturări pentru celulita abdominală

Exerciţiu foarte eficent în diminuarea celulitei,mai ales pentru a lucra muşchii acoperiţi de celulita din zona abdomenului oblic,extern şi intern. Porneşte exerciţiul ţinând braţele flexate şi paralele cu solul,şi spatele în extensie.

Deplasează-te apoi către partea stângă şi atinge genunchiul stâng cu cotul stâng,după care te deplasezi spre partea dreaptă şi atingi genunchiul drept cu cotul drept. Ideal este să faci 10 serii a câte 20 de repetări.

Hiperextensiile tonifiază musculatura spatelui

Alt exerciţiu recomandat în combaterea celulitei este hiperextensia spatelui,cu braţele lipite de călcâie.

Mişcarea lucrează foarte bine toată celulita musculaturiispatelui. Modul de execuţie este la fel de simplu ca şi la exerciţiile anterioare.

Fixează ambele braţe întinse pe călcâie,după care trage de ele în aşa fel încât să simţi cum se lucrează zona lombară a corpului. Pentru rezultate cât mai bune,se execută 10 serii a câte 20 de repetări.

Flotarea care elimină celulita braţelor

Următorul exercitiu este bun pentru reducerea celulitei de pe musculatura pectorală,dar şi a musculaturii braţelor. Se execută având spatele în extensie,braţele larg depărtate şi lipite de sol,genunchii de asemenea sunt sprijiniţi pe sol.

Flotarea nu se efectuează „mecanic“,ci astfel încât să simţi că tu eşti cea care controlează mişcările corpului. Astfel,musculatura este încordată şi lucrată eficient. Ca şi la celelalte exerciţii,este necesară efectuarea a 10 serii de câte 20 de repetări.

foto:shape.com