Chiar dacă 100 de grame de avocadă conţine 160 de calorii,mai mult de jumătate dintre acestea sunt grăsimi nesaturate,benefice organismului.

Studiile arată că aportul de grăsimi saturate,în comparaţie cu cele nesaturate,reglează nivelul glicemic.   

Conumat împreună cu alte fructe şi legume,avocado grăbeşte asimilarea acestora de către organism.

Reduce apetitul alimentar

În afară de beneficiile pe care le aduce organismului,prin faptul că îmbunătăţeşte absorbţia nutrienţilor din alte alimente,avocadă reduce apetitul alimentar.

Cu un gust deosebit,asemănător cu cel al untului,bogat în fibre şi proteine,acest fruct-minune poate înlocui mesele şi chiar ţine de foame pentru mai mult timp.

De exemplu,dacă ţi-e foame la ore târzii şi nu poţi să te abţii să nu mănânci,consumă un avocado deoarece,spre deosebire de alte produse gustoase,acesta nu conţine carbohidraţi şi este plin de vitamine.

Micul dejun este cea mai importantă masă,dar asta nu înseamnă că trebuie să fie bogată în grăsimi saturate. Dacă mănânci un avocado,nu trebuie să fii îngrijorată de numărul de calorii pe care-l conţine deoarece acesta chiar te va ajuta să pierzi în greutate.

 

 

Citeşte şi:

De ce e bine să consumi avocado

Alege masca cu avocado potrivita tenului tău