Iată trei motive pentru care unele alimente nu sunt o soluţie,atunci când vine vorba de slăbit:

1. Diferenţa numărului de calorii

În timp ce cercetările au arătat în mod clar că toate caloriile nu sunt create egal,există însă o legătură directă între numărul de calorii la o persoana care mănâncă,câte arde şi ce greutate arată cântarul.

Alimentele care conţin substanţe nutritive au multe calorii. Migdalele,avocadoul,fasolea şi lintea,toate au fost declarate alimente bogate în calorii şi nu sunt recomandat să le consumi dacă ţii o dietă pentru slăbit.

Ca în orice dietă,alimentele trebuie consumate în mod echilibrat,care este de multe ori mai uşor de zis decât de făcut. Un studiu a arătat că oamenii de multe ori supraestimează mărimea porţiilor cu 30 % sau mai mult. Fie că este vorba de gustări pe bază de migdale,acest consum suplimentar de calorii poate duce la creşterea în greutate.

2. O dietă nesănătoasă nu te va ajuta prea mult

Imaginează-ţi pe cineva a cărui dietă arată astfel:o gogoaşă şi o cafea pentru micul dejun,pizza pentru masa de prânz şi mâncare chinezească pentru cină. Poate te ajută să te menţii sătulă,dar nu te ajută să slăbeşti.  

Poate fi tentant să credem că adăugarea de alimente sănătoase la o dietă,va fi un pas în direcţia cea bună. În plus,e un pas mic,valoarea lor este însă compensată de o alimentaţie construită pe alimente nutritive.

Singura modalitate de a stabili un regim alimentar este prin crearea de noi obiceiuri alimentare sănătoase. Eliminarea acelor produse cu valoare redusă este esenţială pentru orice rezultat semnificativ pentru a pierde în greutate.

3. Nu încerca să faci totul dintr-o dată

Gândeşte-te la toate sfaturile despre alimentaţia sănătoasă pe care le-ai auzit vreodată sau ai citit:

-mănâncă mai puţine alimente care conţin zahăr
-alege mai multe fructe şi legume
-reduce aportul de sodiu
-fereşte-te de alimentele bogate în grăsimi
-stai departe de carbohidraţi
-nu mânca în timpul nopţii

Această listă ar putea continua. Există o mulţime de reguli pentru oalimentaţie sănătoasă. Pentru majoritatea,a învăţa cum să-şi creeze o masă sănătoasă este cel mai bun lucru pentru a începe. Gândeşte-te la farfurie ca la un grafic. Aproximativ jumatate de farfurie ar trebui să fie alcătuită din legume,iar cealaltă jumătate ar trebui să fie împărţită între amidon (cereale,fasole,linte) şi proteine (carne sau alternative).

Consumul de mese echilibrate va ajuta organismul în furnizarea cu substanţe nutritive şi calorii de care are nevoie.

Credit foto:www.mindbodygreen.com