Găseşti întotdeauna cele mai diverse motive pentru a lăsa la o parte exerciţiile fizice. Iată care-s cele mai frecvente scuze:

Exerciţiile sunt plicticoase. Ca să nu te plictiseşti în timpul rutinei fizice,combină exerciţiile cu alte activităţi care-ţi plac. Spre exemplu,dacă îţi place să te uiţi la televizor,aşează în faţa ecranului o bicicletă pentru fitness sau un stepper,şi foloseşte zilnic aparatele respective,timp de 10-15 minute.

·       Idei de exerciţii:

-fă zilnic o oră de plimbare în pas vioi,însoţită de partenerul de viaţă sau de o prietenă,de animalul de companie preferat sau de mânuţă cu copilul tău

-ascultă muzică sau o carte audio în timp ce dai la pedalele bicicletei de fitness

 

Efortul e prea mare. Dacă ţi-ai băgat în cap ideea asta,vei transpira chiar şi la simpla idee de a traversa strada. Adu-ţi aminte de copilărie:te jucai ore întregi cu mingea,săreai coarda sau făceai ture cu rolele fără să simţi efortul şi fără să gâfâi. Asta,pentru că activitatea respectivă era amuzantă şi pentru că era făcută alături de prieteni.

·       Idei de exerciţii:

Cine te împiedică să adaptezi,la nevoile tale prezente,sporturile din copilărie? Îţi plăcea să te dai cu rolele? Cumpără-ţi o pereche de role pentru adulţi şi patinează în parc,alături de prichindelul tău. Erai nedezlipită de bicicletă? Foloseşte bicicleta pentru a te duce la piaţă sau la serviciu.

 

Nu ai timp. Păi,cine are timp? Integrează în viaţa de zi cu zi activităţile fizice de care ai nevoie

·       Idei de exerciţii:

-Urcă scări ori de câte ori ai ocazie:când ieşi de la metrou,când vrei să ajungi la etajul 5,unde ai biroul,sau la 10,unde îţi e apartamentul. Uită că există lift!

-Profită de pauza de masă pentru a te plimba,în pas vioi,timp de o jumătate de oră.

-Ai de luat tramvaiul 3 staţii? Mai bine parcurge distanţa pe jos.

 

Citeşte şi:

Exerciţii la tine acasă

N-ai timp de sport? Începe prin reprize de 10 minute!