Mâncarea crudă a fost prima mâncare a omului. Aşa a început, cu luatul fructului din pom şi cu mâncatul lui. Nu l-a aruncat în tigaie cu vegeta peste el. Deci mâncarea naturală, în starea ei crudă e cea mai apropiată de ADN-ul omului. Tehnologii ca pasteurizarea, omogenizarea şi alte forme de procesare a alimentelor au luat nutrienţii necesari şi văduveşte organismul de multe-multe elemente care-i sunt vitale. D-aia ne şi îmbolnăvim în halul ăsta!
Alimentaţia crudă poate fi o formulă prin care să-ţi regăseşti sănătatea şi să-ţi recapeţi energia. Încearcă măcar de două ori pe săptămână, în două zile diferite şi păstrează-ţi obiceiul de a mânca măcar două fructe crude pe zi.

Ce să mănânci?

Păi simplu. Nuci şi seminţe, legume, unt de nuci, lapte de nuci, ulei de măsline, ulei de cocos, lăstari, fructe uscate, carne crudă uscată.

Ce să eviţi?

Păi simplu. Produse de patiserie, zaharuri rafinate, alcool, cafea, ceai cu cafeină, produse lactate pasteurizate, uleiuri rafinate.

Beneficiile dietei raw vegane 

•    Reducerea inflamaţiei
•    Îmbunătăţirea funcţiilor ficatului
•    Protecţia inimii
•    Scădere în greutate
•    Reducerea tensiunii arteriale
•    Îmbunătăţirea sistemului imunitar, tratarea contipaţiei
•    Îmbunătăţirea aspectului tenului
•    Prevenirea cancerului
•    Tratarea litiazei biliare
•    Prevenirea obeziătţii
•    Tratarea durerilor musculare
•    Prevenirea bolilor autoimune
•    îmbunătăţirea sistemului osos.
•    Fibrele din fructele şi legumele crude ajută în problemele intestinale şi îmbunătăţesc considerabil nivelul de energie. Sindromul Premenstrual se ameliorează simţitor şi se reduce efectul alergiilor.

Înlăturarea chimicalelor şi a ingredientelor nenaturale din alimentaţie are efect senzaţional asupra simptomelor de toate felurile. Practic, nu există ceva în corpul tău care să nu beneficieze de pe urma alimentaţiei raw vegane.


Sursa foto: blog.fablunch.com