În timp ce industria suplimentelor alimentare te îndeamnă să îţi echilibrezi dieta prin diverse băuturi proteice, care desigur, unele dintre ele dau rezultate, poţi uita că pe lângă elemente nutritive importante, legumele te pot ajuta să îţi dezvolţi masa musculară. Iată care sunt cele mai recomandate!

Legumele cu frunze verzi

Fruntaşele din această categorie sunt spanacul şi varza kale, deoarece abundă în vitamine şi proteine. Le poţi consuma sub formă de salată sau le poţi folosi în diverse preparate.

Broccoli

Din familia cruciferelor, broccoli este o sursă excelentă de proteine. Totodată, această legumă ajută şi la curăţarea la nivel celular al ficatului, datorită compuşilor de sulf. Pentru a te putea bucura de toate calităţile sale nutritive, este recomandat să îl prepari termic doar foarte puţin, nu mai mult de 2-3 minute.

Frunze de sfeclă

Sfecla este o legumă cu proprietăţi excepţionale, însă şi frunzele sale pot fi folosite, chiar dacă beneficiile pe care le aduc sănătăţii sunt mai puţin cunoscut. În plus, conţin foarte multe elemene nutritive şi o cantitate mare de proteine.

Ciuperci

Acestea sunt considerate a fi o alternativă extrem de sănătoasă la carne, deoarece pe lângă conţinutul ridicat de vitamine, în special vitamina D, atât de necesară organismului, mai ales în anotimpul rece, ciupercile au un impact pozitiv asupra dezvoltării musculare, datorită proteinelor pe care le conţin. Bogate în antioxidanţi, te ajută totodată să îţi îmbunătăţeşti imunitatea şi starea de sănătate a inimii.