"Nu o să arăt niciodată ca ea!"

Unul dintre principalele motive pentru care femeile încep un nou stil de viaţă şi adoptă o alimentaţie sănătoasă,este că,în fond,îşi doresc să ajungă să arate ca respectiva vedetă/prietenă/instructoare de fitness pe care o admiră.

Încearcă să nu te mai compari cu nişte imagini de revistă,prelucrate,şi,în esenţă,false. Ia în calcul bugetul pe care tu-l ai la dispoziţie,stilul de viaţă şi setează-ţi câteva obiective (realiste). Tot acest proces prin care te compari,zile şi ani la rândul,cu o altă persoană,ajunge să te saboteze din umbră. Unde mai pui că îţi consolidezi singură stările depresive!

 

"Am unmetabolism lent"

În lipsa cazului în care medicul sau analizele au depistat o adevărată problemă sau tulburare metabolică,evită să te mai etichetezi singură astfel!

Metabolismul lent poate părea scuza perfectă pentru a te ţine departe de un stil de viaţă sănătos,dar în esenţă,îţi setezi singură,de la nivel mental organismul,astfel încât să creadă că nimic din ceea ce va urma să încerci nu va da roade (deci,că nu poţi slăbi indiferent de ce vei face). Mânâncă mese mai mici,pe tot parcursul zilei. Şi cel mai important,nu te înfometa!

 

"Dieteleşi exerciţiile fizice nu funcţionează pentru mine"

Este adevărat că aceste două lucruri nu funcţionează întotdeauna pentru toţi. Însă asta nu ar trebui să te păsuiască din a urma un regimalimentar sănătos şi moderat. Este important să ţii cont de faptul că,ulterior unei diete care a funcţionat,nu vei reveni la vechile obiceiuri (nesănătoase),pentru că... te vei îngrăşa la loc.

De asta,de fapt,obişnuieşti să spui că dieta nu funcţioează,doar prin prisma faptului că fluctuezi în kg. Iar asta pentru că nu iei în calcul că tu singură contribui la această fluctuaţie. Dacă vrei rezultate pe termen lung,fă modificări mici,graduale,în ceea ce priveşte mâncarea şi exerciţiile fizice.

 

"Nu amtimp să mă trezesc devreme (pentru sport sau ca să-mi pregătesc mâncarea pentru la muncă)"

Nu spune nimeni că pentru asta va trebui să te trezeşti,de acum încolo,la 6 dimineaţa! Este vorba doar despre a găsi acel echilibru care funcţionează cel mai bine pentru tine.

Decide singură dacă preferi să faci mişcare dimineaţa sau seara,dar nu sări peste micul dejun şi nici de pregatirea pacheţelului pentru serviciu.