Seminţele de chiaau devenit populare după ce le-au fost descoperite virtuţile terapeutice. Sunt o sursă excelentă de acizi graşi Omega-3,fibre solubile şi insolubile,proteine şi multe alte elemente nutritive benefice pentru sănătate. Şi,pentru că au aromă de alune,pot fi combinate cu uşurinţă cu multe alte ingrediente.

S-a dovedit ştiinţific că seminţele de chia ajută la menţinerea sănătăţii cardiovasculare. Mai mult,ele sunt perfecte pentru cei care vor să slăbească. De aceea,iată câteva modalităţi delicioase prin care poţi include seminţele de chia în dietă,bucurându-te de beneficiile lor.

Seminţe de chia şi iaurt

Combinaţia dintre seminţele de chia şi iaurt este o alternativă sănătoasă pentru micul dejun. Conţine proteine,probiotice şi alte substanţe nutritive care ajută la menţinerea energiei pe parcursul zilei,dând senzaţia de saţietate.

Citeşte şi:Desert cu seminţe de chia şi afine

Ai nevoie de:

-1 iaurt grecesc
-1 lingură de seminţe de chia
-  fructe:banane,kiwi sau căpşuni

Mod de preparare:

Pune într-un bol iaurtul şi fructeletăiate cuburi. Apoi adaugă seminţele de chia şi amestecă cu o lingură. Micul dejun este gata!

Smoothie cu seminţe de chia şi papaia

Acest smoothie delicios pe bază de seminţe de chia şi papaia este bun pentru digestie. În plus,este perfect pentru combaterea constipaţiei,balonării şi îmbunătăţeşte nivelul de energie.

Citeşte şi:5 remedii cu seminţe

Ai nevoie de:

-1 ½ cană de lapte de migdale
-2 felii de papaia
-1 lingură de seminţe de chia

 Mod de preparare:

Pune într-un vas mai înalt laptele şi feliile de papaia şi mixează-le cu blenderul. La final adaugă seminţele de chia. Lasă băutura obţinută 30 de minute la frigider,apoi consum-o.

Sursă+credit foto:steptohealth.com