Conţine cantităţi mari de zahăr

Spre deosebire de laptele cu grăsimi,cel „light” conţine de două ori mai mult zahăr.

De aceea,este indicat să-l excluzi din alimentaţia ta şi să-l înlocuieşti cu alte lactate care aduc beneficii organismului.

Nu oferă substanţe nutritive corpului

Vitaminele A,D,E şi K din lapte sunt grăsimi solubile,ceea ce înseamnă că au nevoie de grăsimi pentru ca organismul să le asimileze.

În plus,calciul are nevoie de vitamina D pentru a se absorbi şi,la rândul ei,vitamina D are nevoie de grăsimi pentru a-şi îndeplini rolurile.

Însă toate aceste procese nu au loc,întrucât laptele „light” nu dispune de grăsimi.

Nu poate menţine sub control nivelul zahărului din sânge

Grăsimile saturate au rolul de a ţine sub control nivelul glicemiei,întrucât acestea încetinesc absorbţia zahărului în sistemul sangvin.

Dacă ai o dietă săracă în grăsimi,nivelul zahărului din sânge poate creşte brusc. Din această cauză,există un risc mai mare de a suferi de hipoglicemie ş,implicit,diabet.


Citeşte şi:

Lapte de migdale – remediu pentru osteoporoză şi obezitate

Cum depistezi laptele falsificat de pe piaţă