Atunci când suferi de lipsa poftei de mâncare, să ştii că există câteva alimente care te ajută să-ţi revii. În plus,nu trebuie să aştepţi prea mult timp,sau să mergi la doctor pentru a te trata. Trebuie doar să mănânciurmătoarele alimente care stimulează pofta de mâncare.

Dacă suferi de pierdere în greutate,urinare mai rară,constipaţie,respiraţie cu dificultate,indigestie,febră,greaţă,atunci trebuie să ai grijă,pentru că sunt câteva dintre simptomele comune care apar atunci când suferi de lipsa poftei de mâncare. Trebuie să le iei în considerare,deoarece pot duce la dezvoltarea de probleme de sănătate mai grave.

Lipsa poftei de mâncare - Iată care sunt cele mai comune alimente care stimulează pofta de mâncare:

1. Busuiocul

Pune într-o oală mică 200 de ml de apă  şi adaugă peste câteva fire de busuioc,iar la final,după ce ai luat-o de pe foc,adaugi puţină pudră de cardamom şi o lingură de zahăr. Amestecă şi bea. Această băutură ajută la revenirea poftei de mâncare.

2. Ceaiul de muşeţel, bun pentru a combate lipsa poftei de mâncare

Pune la fiert 200 ml de apă,peste care adaugi muşeţel şi o laşi 2 minute acoperită cu o farfurie. Se bea ceaiul,care ajută la stimularea poftei de mâncare.

3. Ghimbirul

Adaugă ghimbirîn dieta zilnică pentru a stimula pofta de mâncare. În plus,poţi rade puţină rădăcină de ghimbir şi să mănânci câte o lingură din el în fiecare zi. Chiar ajută.

4. Piper măcinat pentru lipsa poftei de mâncare

Adaugă piper peste o lingură de zahăr indian nerafinat (jaggery) şi mănâncă amestecul. Această metodă naturală ajută la stimularea poftei de mâncare.

5. Cardamom  

Adaugă pudră de cardamom în mâncare,ceai sau orice altă băutură. Este cel mai bun mod prin care poţi stimula pofta de mâncare.

6. Usturoiul, perfect pentru lipsa poftei de mâncare

Curăţă câţiva căţei de usturoi,feliază-i şi pune-i într-o oală cu apă la fiert. După aceea,strecori şi adaugi suc de lămâie în sucul obţinut. Bea-l şi pofta de mâncare îţi va reveni.

7. Coriandru

Ia frunze de coriandru,spală-le,toacă-le şi extrage sucul,peste care adaugi puţină sare şi câteva picături de suc de lămâie. Bea zilnic 2-3 linguri din acest amestec. Ajută la stimularea poftei de mâncare.

8. Scorţişoara te ajută dacă suferi de lipsa poftei de mâncare

Adaugă scorţişoară în dieta zilnică pentru a stimula pofta de mâncare. În plus,poţi adauga în 400 ml de apă scorţişoară,câteva seminţe de fenicul şi câteva de coriandru. Lasă-le peste noapte,iar dimineaţa la storci şi bei lichidul obţinut.

Alte alimente care stimulează pofta de mâncare sunt:

-Portocala;
-Stafidele;
-Sucul de rodie;
-Lămâia;
-Feniculul.