Organismul funcţionează cel mai bine atunci când produsele alimentare care sunt metabolizate pe partea acidă sunt echilibrate cu cele alcaline. Acestea includ fructe şi legume proaspete,în special fructe care sunt bogate în vitamina C. Deşi s-ar părea că alimentele care conţin vitamina  C ar duce la creşterea acidităţii din corpul alcalin,opusul este adevărat. Devine mai alcalin pe fondul procesului metabolic.

Planul dieteide 3 zile conţine aproximativ 1350 de calorii pe zi. Meniurile sunt foarte simple şi se bazează pe grupuri de produse alimentare sănătoase adăpostite în cadrul principal al piramidei alimentare. În plus,la începutul dietei,în prima zi,trebuie să te cântăreşti,şi apoi a patra zi,dimineaţa.  

Prima zi-meniu

Mic dejun:un bol de fulgi de ovăz cu lapte degresat şi o felie de pâine prăjită cu unt degresat şi o portocală.
Gustare:o banană.
Prânz:o supă de legume,5 biscuiţi săraţi din grâu integral,o cană de lapte degresat şi un măr.
Gustare:100 de gr de brânză de vaci cu conţinut redus de grăsimi.
Cină:piept de pui la grătar,un cartof fiert,salată de varză şi o cană cu lapte degresat.

A doua zi-meniu

Mic dejun:un ou fiert,o felie de pâine cu gem şi o cană cu lapte degresat.
Gustare:un kiwi sau o portocală.
Prânz:o porţie de fasole,o cană cu lapte degresat şi un suc de pere.
Gustare:biscuiţi săraţi sau unt de arahide.
Cină:un sendviş cu şuncă de pui,salată verdeşi caşcaval degresat,iar ca desert,o piersică.

A treia zi – meniu

Mic dejun:o omletă din albuşul de ou,ciuperci şi caşcaval,la care adaugi sare şi piper şi o cană cu lapte degresat.
Gustare:un măr.
Prânz:o salată,o felie de verde,un grepfrut şi o cană cu lapte degresat.
Gustare:grepfrut.
Cină:peşte la grătar,cu legume şi stropit cu suc de lămâie şi o felie de pâine.

Dacă nu-ţi plac legumele şi fructele din meniul dietei,înlocuieşte-le cu:ciuperci,broccoli,păstăie verde,vinete,castravete,ceapă,ţelină,morcov.