Sunt sărace în calorii

Sunt fructe prietenoase cu silueta,oferind doar 40 de calorii la suta de grame. Conţin zahăr în cantitate mică – 9 g per 100 g fruct-,prin urmare pot fi consumate pe post de desert echilibrat sau de gustare săţioasă.

Te protejează de infecţii

O singură piersică îţi oferă 8-10 mg de vitamina C,deci 10-12 % din necesarul zilnic recomandat. Cu cât culoarea ei e mai roşie-portocalie,cu atât conţine mai mulţi flavonoizi,care întăresc acţiunea vitaminei mai sus-pomenite. E bine de precizat că vitamina C ne apără organismul de infecţiile virale şi bacteriene,că asigură asimilarea fierului şi că are un puternic efect antioxidant.

Ajută la rehidratare şi remineralizare

Compusă în proporţie de 87% din apă,piersica permite rehidratarea organismului şi deci eliminarea toxinelor. Permite şi remineralizarea,căci conţine potasiu,magneziu,fosfor şi fier.

Taie apetitul

Fiind bogate în fibre solubile,piersicile uşurează digestia,previn constipaţia şi scar riscul apariţiei cancerului de colon. De asemenea,previn apariţia maladiilor cardiovasculare şi o gestionare mai bună a diabetului de tip 2. În plus,sunt foarte săţioase,ceea ce le face un excelent „ingredient” în curele de slăbire – cu condiţia să le mănânci cu tot cu pieliţă,care conţine cele mai multe fibre.

Îţi fac o piele... de piersică

Substanţele extrase din piersici sunt folosite în cosmetică,fiind recunoscute pentru proprietăţile lor revitalizante. Vitaminele din componenţa lor (A,B,C,E) le conferă o mare putere de regenerare şi de tonifiere a pielii.


Citeşte şi:

Alimente care alungă depresia

Puterea vindecătoare a florilor