Ceva dulce

Specialiştii în nutriţie spun că pofta de dulce indică o lipsă de crom,de carbon şi de fosfor. Nu e nevoie însă să te ghiftuieşti cu bomboane şi cu prăjituri pline de cremă. Încearcă să-ţi astâmperi pofta ci struguri,brânză,fasole boabe,ficat de viţel – pentru a compensa lipsa de crom,cu fructe proaspete – pentru carbon,cu ficat,peşte,ouă,nuci,fulgi de cereale – pentru lipsa de fosfor.

Ceva sărat

Dacă pofteşi la mâncăruri sărate,s-ar putea ca organismul să aibă un deficit de cloruri. Le mai poţi găsi în peşte.

Ceva rece

Pofta de rece/îngheţat arată o lipsă de mangan şi de fier,pe care le mai poţi procura din arahide,ananas,carne de pasăre,fructe de mare,verdeaţă.

Grăsimi,prăjeli

Indică o lipsă de calciu,care poate fi compensată alimentându-te cu ceapă,broccoli, brânză.

Pâine

E semn că organismul are un deficit de azot. Îl poţi lua şi din mâncăruri cu carne,din peşte sau din nuci,din fasole bătută.

Ciocolată

Când pofteşi la ciocolată,înseamnă că ai o lipsă de magneziu. Sursă bună de magneziu sunt şi fructele oleaginoase – nuci,fistic,arahide-,seminţele de floarea soarelui,leguminoase de tip mazăre sau fasole,fructele.


Citeşte şi:

Obţine o siluetă trăznet cu doar 3 exerciţii

Alimente care alungă depresia