Pofta de dulce înseamnă lipsă de crom

 

Pofta de dulce indică o lipsă de crom,de carbon şi de fosfor. Nu e nevoie însă să mănânci tone de bomboane şi prăjituri cu cremă. Optează pentru struguri dulci,brânză,fasole boabe,ficat de viţel pentru a compensa lipsa de crom. Introdu în dietă fructe proaspete,pentru a beneficia de carbon,şi peşte,ouă,nuci,fulgi de cereale – pentru lipsa de fosfor.

 

 

Pofta de ciocolată înseamnă lipsă de magneziu

 

Dacă ţi-e poftă de ciocolată sau de prăjituri cu ciocolată,e semn că ai o lipsă de magneziu. O sursă bună din acest mineral sunt fructele oleaginoase – arahide,migdale,nuci,fistic,seminţele crude de floarea soarelui,mazărea,fasolea.

 

 

Pofta de alimente sărate arată deficit de cloruri

 

Dacă pofteşi la mâncăruri sărate,s-ar putea ca organismul să aibă un deficit de cloruri. Introdu în dietă perparate pe bază de peşte.

 

 

Pofta de grăsime arată carenţe de calciu

 

Dacă pofteşti la alimente grase sau la prăjeli,e un semn că ai o lipsă de calciu,lucru care poate fi compensat introducând în meniul zilnic ceapă,broccoli,lactate.

 

 

Pofta de pâine indică un deficit de azot

 

Dacă îţi lasă gura apă când vezi pâine,e semn că organismul are un deficit de azot. Îl poţi lua şi din mâncăruri cu carne,din peşte sau din nuci,din fasole bătută.

 

 

Pofta de rece indică lipsă de fier

 

Pofta de rece/îngheţat arată o lipsă de mangan şi de fier. Poţi procura aceste minerale din arahide,ananas,carne de pasăre,fructe de mare,verdeaţă.