Îndepărtează celulele moarte

 

Pentru un bronz reuşit,este indicat să-ţi exfoliezi pielea în mod regulat. Altfel,celulele moarte pot bloca razele ultraviolete. Dacă preferi un exfoliant natural,poţi să-l prepari chiar tu acasă. Pune într-un vas 2 linguri de zahăr şi 2 de miere. Amestecă ingredientele şi aplică soluţia pe pielea umedă,prin mişcări circulare. Urmează procedeul o dată pe săptămână.

 

Alege tipul de epilare potrivit ţie

 

Cel mai simplu mod de a scăpa de părul nedorit este cu lama de ras. Rezultatele sunt de scurtă durată,dar metoda este nedureroasă. Poţi să apelezi şi la cremele depilatoare. Efecte de durată obţii însă în urma epilării cu ceară,mult mai eficientă,chiar dacă provoacă durere. Astfel,pentru 3-4 săptămâni nu o să mai ai grija îndepărtării părului nedorit. Pentru că există riscul ca după epilare să te iriţi,fă acest lucru cu două zile înainte de a merge la plajă.

 

Fă mişcare

 

Cu 2-3 săptămâni înainte de a sta la soare,începe un program intens de mişcare. Aleargă,fă genuflexiuni,plimbă-te ori sari coarda. Toate acestea te vor ajuta să-ţi tonifici abdomenul,fesele şi şoldurile. Pentru ca rezultatele să fie vizibile rapid,trebuie să faci exerciţii fizice în fiecare zi,în jur de 60 de minute.

 

Protejează-te de soare

 

Foloseşte cremă cu factor de protecţie cât mai ridicat. Aplică loţiunea cu 20-25 de minute înainte de a sta la plajă şi reaplic-o la fiecare două ore şi după ce ieşi din apă. Ai grijă să acoperi tot corpul,în special tălpile,urechile şi faţa. O expunere neprotejată la razele ultraviolete determină instalarea prematură a ridurilor şi a petelor inestetice. Medicii recomandă evitarea bronzării între orele 11:00 şi 16:00,chiar şi atunci când este înnorat,deoarece în acest interval razele ultraviolete sunt mai puternice.

 

Hidratează pielea înainte şi după expunerea la soare

 

Cu o seară înainte de a merge la plajă,hidratează-ţi trupul. Una dintre cele mai frecvente cauze ale bronzului neuniform este pielea uscată. Foloseşte crema de corp insistând pe mâini,încheieturi,coate,genunchi,glezne şi picioare. Urmează procedeul şi după ce te bronzezi. Dacă în urma expunerii la soare te-ai ales cu câteva arsuri,compresele cu gheaţă pot reduce roşeaţa şi durerea. De ajutor sunt şi cremele cu hidrocortizon şi gelurile cu aloe vera.

 

Ţine sub control sebumul

 

Temperaturile ridicate,praful şi transpiraţia favorizează apariţia coşurilor,a punctelor negre şi a porilor dilataţi. De aceea,curăţă-ţi tenul cu un gel special,dacă ai pielea uscată,şi cu lapte demachiant,în cazul în care tenul tău este gras. Aplică în fiecare dimineaţă o cremă de faţă,cu factor de protecţie 15. Poartă cu tine în geantă o pudră,pe care s-o foloseşti de mai multe ori pe zi,pentru a absorbi excesul de sebum.

 

Foloseşte produse cosmetice rezistente la apă şi transfer

 

Pentru a avea un machiaj impecabil la sfârşitul zilei,opteză pentru rimel,fard de pleoape,fond de ten şi ruj rezistente la apă şi transfer,care să nu curgă şi să nu formeze cute din cauza umidităţii ridicate şi a temperaturilor mari din termometru.

 

Ai grijă şi de păr

 

Înainte de a sta la plajă,spală-ţi părul cu şampon de urzică,în care ai adăugat 3-4 picături de ulei de ricin. Acesta din urmă protejează scalpul de razele ultraviolete,iar urzica împiedică deteriorarea firelor de păr. Poartă pălărie cât stai la soare,iar după plajă,fă o mască dintr-un gălbenuş şi câteva linguri de lapte şi aplic-o pe păr. După 10 minute,şamponează şi clăteşte cu apă călduţă din abundenţă. În plus,evită să-ţi usuci părul cu foenul şi să foloseşti placa sau ondulatorul,pentru a nu toci părul.

 

Pentru călcâi fine

 

Statul mult în picioare,mersul mult pe jos şi încălţămintea descoperită favorizează uscarea şi crăparea pielii de la nivelul călcâielor. Pentru această neplăcere,apelează la un tratament pe care îl poţi prepara în câteva minute. Pune într-un vas apă călduţă şi bicarbonat de sodiu. Amestecă ingredientele până când bicarbonatul se dizolvă. Scufundă-ţi picioarele în soluţie 30-45 de minute. Clăteşte apoi cu apă caldă,şterge cu un prosop curat şi aplică o cremă hidratantă. Repetă în fiecare seară,până vezi îmbunătăţiri.

 

Nu uita de buze

 

Temperaturile ridicate şi umiditatea scăzută usucă buzele. Dacă te confrunţi cu această problemă,nu folosi balsamuri cu mentol sau camfor,pentru că,în timp,acestea irită buzele. În schimb,utilizează unguente şi glossuri cu ingrediente calmante,cum este untul de shea şi ceara de albine.

 

Bea cât mai multă apă

 

Hidratarea insuficientă duce la retenţia apei,făcându-te să pari mai plinuţă decât eşti în realitate. Înainte de concediu,evită cafeaua şi alcoolul,şi bea între şase şi opt pahare de apă pe zi.

 

Renunţă la alimentele ce conţin sare

 

Produsele bogate în sodiu,cum sunt chipsurile,covrigeii,sosul de soia,supele preambalate şi pizza reţin apa în organism şi cauzează umflarea feţei,a mâinilor,a picioarelor şi apariţia pungilor de sub ochi. Consumul excesiv de alimente,în locul unor cantităţi mai mici,poate face ca talia să-şi piardă conturul. Ai grijă ca porţia să nu depăşească mărimea pumnului. Astfel,nu-ţi vei suprasolicita stomacul.

 

Dietă:-7 kg în 7 zile

 

Poţi să te bucuri de zilele petrecute la ştrand sau la mare fără grija nesuferitelor kilograme,dacă urmezi un regim de slăbit de o săptămână. Aceasta se bazează pe principiul alimentaţiei disociate,adică în fiecare zi trebuie să mănânci un singur tip de alimente,cu excepţia ultimei zile,când poţi să consumi ce vrei.

Micul dejun

Timp de 7 zile trebuie să bei în fiecare dimineaţă o ceaşcă de ceai şi să mănânci o felie de pâine integrală şi jumătate de pomelo. Fructul exotic stimulează digestia şi are doar 42 de calorii la suta de grame.

Prânzul şi cina

Ziua 1

Trebuie să consumi numai legume crude,sub formă de salate (salată verde,spanac,castravete,ridichi etc.).

Ziua 2

Mănânci doar fructe,în special curmale şi portocale. Primele au puţine calorii,iar portocalele sunt recomandate datorită efectelor lor laxative. Pentru că bananele şi strugurii conţin prea multe calorii,trebuie să le eviţi.

Ziua 3

În a treia zi de regim trebuie să mănânci numai lactate degresate.

Ziua 4

Consumă doar legume crude şi fructe (sunt interzise bananele şi strugurii).

Ziua 5

Mănâncă doar carne roşie. Poţi opta pentru cea de vită ori de porc,gătită la cuptor sau fiartă. Singura condiţie e să nu depăşeşti 600 de grame pe zi.

Ziua 6

Acum ai voie să consumi carne albă (de pui,de curcan sau de peşte),preparată la cuptor. Ai grijă să nu mănânci mai mult de 700 de grame.

Ziua 7

În această zi poţi să te răsfeţi cu tot ce vrei,dar cu măsură. Mănâncă puţin şi des şi nu sări peste mesele principale.

 

Pentru ca dieta să fie eficientă:

 

Bea cel puţin 2 litri de apă pe zi;

Evită zahărul şi îndulcitorii artificiali;

Condimentează-ţi mâncarea doar cu foarte puţină sare,piper şi lămâie.

 

 

Trucurile Click! pentru femei

 

De câte ori aplici fond de ten sau corector,fixează-le cu o pudră.

Pentru a nu bloca porii,foloseşte creme,produse de machiaj şi săpun care nu conţin ulei.

Căldura şi sudoarea favorizează apariţia coşurilor. În acest caz,foloseşte un demachiant cu acid glicolic sau acid salicilic.

Spală-te pe faţă cu apă de mai multe ori pe zi,pentru a îndepărta transpiraţia şi praful.

Protejează-ţi buzele cu un balsam cu factor de protecţie 15.