Prepară un meniu simplu

Cel mai bine ar fi să faci un preparat din carne,cu o garnitură,o ciorbă şi un desert care să nu aibă o cantitate foarte mare de grăsimi,sare şi zahăr. Evită aperitivele care au nevoie să fie prăjite în ulei. Mănâncă,în schimb,preparate făcute la grill sau la cuptor. De asemenea,la micul dejun evită să mănânci grăsimi de origine animală,brânzeturi sau carne. Consumă cereale,musli,fulgi de ovăz şi sucuri naturale. La cină,nu mânca cartofi,orez sau fasole. Optează mai degrabă pentru carne de pui sau peşte,alături de salată proaspătă.

Consumă desert la 2 ore după masa principală

După masa de prânz este bine să aştepţi 2 ore până să mănânci desertul. Dacă totuşi vrei să mănânci ceva,consumă ananas sau kiwi. Acestea conţin enzime care uşurează digestia.


Citeşte şi:

Dietele echilibrate nu exclud grăsimile

Dietele drastice sunt periculoase


Combină atent alimentele

Consumă pâine (din făină integrală) doar la micul dejun. Dacă preparatele pentru Paşte nu conţin grăsimi,atunci nu ai nevoie de pâine. Dacă mănânci carne ar fi bine s-o consumi cu o garnitură de legume sotate sau cu o salată de crudităţi.  Pentru cele care au probleme cu ficatul si cu pancreasul,carnea de miel poate fi greu digerabilă şi ar trebui evitată. Înlocuieşte-o cu carne de vită,pui sau peşte. De asemenea,evită să bei alcool şi asigură-te că bei suficientă apă.

Fă sport

Chiar daca eşti în concediu sau în vacanţă,mişcarea trebuie să rămână pe lista ta de priorităţi.Efortul susţinut timp de 90 de minute înainte de masa încărcată îţi va menţine metabolismul activ pentru cel puţin 4 ore. În felul acesta,organismul va fi capabil să proceseze mâncarea mult mai eficient. Totodată,poţi să arzi câteva calorii,plimbându-te timp de 30 de minute sau făcând câteva abdomene,genuflexiuni sau fandări.