Nu consuma doar fructe

Este bine să alegi drept gustare un fruct în locul unui produs de patiserie sau a unui baton de ciocolată,dar nu te baza doar pe ele. Conţin carbohidraţi şi zahăr,ceea ce înseamnă că nivelul de zahăr din sânge va creşte brusc,pentru ca o oră mai târziu să scadă,iar tu să începi să te simţi obosită şi cu poftă de a mai ronţăi ceva. Cel mai bine este să combini fructele cu proteine sau cu o altă grăsime sănătoasă. De exemplu,adaugă o ceaşcă de brânză proaspătă la un măr sau alege drept gustare un iaurt în care ai pisat o jumătate de avocado.

Adaugă ulei la salata

Deşi nu este recomandat să încarci o salată cu multe grăsimi inutile,acest lucru nu se aplică şi uleiurile sănătoase,cum este cel de măsline extravirgin. Organismul nostru are nevoie de grăsimi pentru a funcţiona corespunzător şi din acest motiv,două linguri  de ulei sunt recomandate în orice salată de crudităţi.

Citeşte şi:

7 schimbări nuriţionale după vârsta de 30 de ani

10 trucuri pentru a-ţi păstra silueta

Ceva dulce dimineaţa

Eşti predispusă la consumul de dulciuri pe parcursul zilei? Poţi combate acest obicei nu tocmai sănătos fără să-ţi refuzi deserul preferat. Tot ce trebuie să faci este să-l mănânci dimineaţa când organismul chiar are nevoie de zahăr şi energie pentru a începe ziua în forţă. Şi parcă te trezeşti mai binedispusă dacă ştii că în frigider de aşteaptă o prăjitură delicioasă.

 Nu renunţa la carbohidraţi

Da,este bine să nu-i consumi în exces,dar asta nu înseamnă că trebuie eliminaţi de tot din dietă. O porţie de paste este întotdeauna binevenită,cu condiţia să nu devină un obicei zilnic. Pentru o digestie mai bună şi pentru a te sătura mai repede este recomandat să fierbi pastele mai puţin timp decât cel recomandat,şi astfel le vei mesteca mai greu,ceea ce înseamnă că senzaţia de saţietate se va instala mai repede.