Comprese cu gheaţă

Temperatura scăzută a gheţii ajută la reducerea inflamaţiei şi la combaterea durerii. Tot ce trebuie să faci este să pui câteva cuburi de gheaţă într-un prosop şi să îl ţii direct pe zona în care simţi că te doare. Lasă gheaţa să acţioneze aproximativ 15 minute, repetând tratamentul natural o dată la două sau trei ore, în primele 24 de ore.

Baie cu sare Epsom

Sarea Epsom este sursă importantă de magneziu şi are efect relaxant asupra muşchilor. Baia cu sare Epsom ajută la eliberarea tensiunii din muşchi şi a stresului, ameliorând durerea resimţită. Pune 2 căni de sare Epsom în apa caldă din cadă. Stai acolo cel puţin 20 de minute. Repetă tratamentul natural zilnic dacă simţi că durerea încă este prezentă.

Ulei esenţial de lavandă

Uleiul esenţial de lavandă poate fi folosit pentru ameliorarea durerii de gât, el fiind foarte eficient când este folosit în cadrul terapiei prin masaj. Toarnă în palme câteva picături de ulei esenţial de lavandă, apoi masează pielea gâtului şi a umerilor. Masează preţ de 10 minute, prin mişcări circulare, blânde.

Masaj

Masajul poate ameliora orice durere din corp, deoarece prin mişcările masajului este stimulat fluxul sangvin. Pentru rezultate şi mai bune, masează zona afectată cu ulei de nucă de cocos sau ulei de muştar, cu mişcări circulare, blânde.

Exerciţii

Există mai multe tipuri de exerciţii care ajută la ameliorarea durerii de gât. Roteşte gâtul într-o mişcare circulară, în sensul acelor de ceasornic şi în sens antiorar, pentru a întinde muşchii. În plus, poţi înclina capul într-o parte şi în cealaltă. Este nevoie de aceste exerciţii simple pentru a elibera tensiunea din muşchi.


Credit foto: www.yelp.com