Bucură-te deo baie relaxantă

Pune un CD preferat şi pregăteşte-ţi o baie cu uleiuri esenţiale sau una cu bule. Lavanda,de exemplu,este considerată a fibenefică în atenuarea simptomelor. Adaugă cam 10 picături la o baie caldă şi relaxează-te timp de 15 minute.

Vitamine şisuplimente

Uleiul de ciuboţica-cucului şi vitamina B6 au fost dintotdeauna folosite de femei pentru ameliorarea simptomelor menstruale. Se găsesc tot felul de suplimente şi calmante speciale,deci trebuie în primul să dai o fugă până la farmacie şi să te consulţi cu o farmacistă. Aceasta îţi poate recomanda ceva strict pentru genul tău de problemă (balonare,retenţie de lichide,dureri abdominale,erupţii cutanate sau chiar schimbări ale stării de spirit).

Uită-te la un film

Dacă nu poţi ieşi afară din cauza disconfortului,răsfaţă-te pe canapeaua ta din sufragerie.Poţi folosi o sticlă cu apă fierbinte sau o pernă electrică,pentru burtă sau partea lombară a spatelui. Căldura ajută mult la diminuarea durerii. Acum te poţi relaxa cu filmul tău preferat!

Ai grijă ladietă!

Multe femei suferă de retenţie de lichide în această perioadă şi de aceea te simţi mai grea şi balonată. Una din principalele cauze este consumul prea mare de sare,aşa că stai cu ochii pe alimentele semi-preparate,deoarece acestea pot conţine niveluri ridicate de sodiu. Dacă suferi de retenţie de apă în jurul picioarelor şi al gleznelor,ţine-le ridicate cât mai mult posibil.

Este mult mai bine pentru tine să mănânci un echilibru perfect de proteine,​​cum ar fi peştele şi carnea de pui,carbohidraţi de genul pastelor din faină integrală sau orez şi cartofi copţi,cu o mulţime de salate. După o masă sănătoasă încearcă şi nişte ciocolată neagră,în locul chipsurilor şi dulciurilor cumpărate!

De asemenea,asigură-te că bei destulă apă în acest timp,pentru a-ţi menţine corpul hidratat.