Apare insomnia

Noile telefoane au ecranul digital, cunoscut sub numele de lumină albastră. Lumina albastră poate afecta hormonul somnului, melatonina, crescând ritmul cicardian şi provocând insomnie. În plus, lumina afectează direct ochii şi creier, acest este motivul pentru care mulţi dintre noi suferim de probleme oculare.

Perna poate lua foc în timpul nopţii

Acest lucru poate suna bizar, însă s-a întâmplat. Riscul apare în momentul în care nivelul scăzut al bateriei şi zincul prezent în baterie. În plus, incompatibilitatea bateriei telefonului şi cea a încărcătorului poate fi vinovată pentru supraîncălzire.

Ce măsuri de precauţie pot fi luate:

Dacă chiar vrei să ţii telefonul lângă tine când dormi există mai multe măsuri de precauţie pe care le poţi adopta pentru a te ţine departe de riscuri.

Ţine telefonul departe de corp

În timp ce dormi, încearcă întotdeauna să ţii telefonul departe de cap. Dacă chiar este necesar, pune-l pe noptieră. În plus, evită să vorbeşti noaptea la telefon. Recomandat este să vorbeşti prin mesaje.

Evită să foloseşti telefonul când semnalul este slab

Când bara de reţea afişează numai 1 sau 2-3 bare, ar trebui să laşi deoparte telefonul. Asta înseamnă că semnalul tău este foarte slab. În plus, dacă te afli într-un vehicul în mişcare rapidă şi foloseşti telefonul pentru descărcat sau trimis fişiere mari, poate dăuna creierului.

Evită să vorbeşti în căşti

Dacă ai ataşat căştile, acestea eliberează întotdeauna cantitate foarte mică de semnal chiar şi atunci când nu asculţi muzică sau alt suport media. Prin urmare, evită să ţii căştile în urechi pentru a preveni afectarea creierului.


Credit foto:
www.onlineindus.com