Între 8-10 iunie 2018, oraşul Iaşi a fost din nou gazda Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week, eveniment ajuns în această vară la ediţia a VI-a.

Regalul de colecţii în premieră prezentate în seara a doua Kasta Morrely Fashion Week 2018 a fost demarat de designerul LENA CRIVEANU. Proiectul Lena este o abordare pentru femeia din mediul de afaceri, pentru ca aceasta să îşi păstreze rafinamentul şi graţia în orice activitate de business.

A doua zi de festival a continuat cu un moment dedicat celor mici. ANDREEATEX este un atelier pentru copii cu capital 100% românesc. În prezent, toate ţinutele vestimentare ANDREEATEX au în spate o echipă de creaţie calificată, un atelier de producţie cu experienţă, pasiune şi o continuă muncă pentru a atinge excelenţa.

MINELI a lansat colecţia aniversară “10” prin care celebrează cei 10 ani de activitate în universul pantofilor. Promisiunea pe care o face designerul IONUT GLAVAN rămâne neschimbată chiar şi după 10 ani; reinterpretarea celor mai noi tendinţe şi celebrarea frumosului în fiecare zi.

BETTY ICE este un brand de îngheţată la mare apreciere. BETTY BLUE cu fructe din pădurile Bucovinei nu e doar o îngheţată delicioasă; e şi o muza pentru creatorii de modă. Manechine în standarde au prezentat colecţia dedicată partenerului principal Kasta Morrely Fashion Week, BETTY ICE, inspirată de cromatica şi textura îngheţatei cu fructe de pădure la cornet. Balerine şi gimnaşti, campioni mondiali, au completat cu măiestrie savoarea vizuală a acestui moment de Teatru de Moda® .

MARIAN ISTRATE Custom Tailoring a debutat pe podiumul Festivalului Industriilor Creative. Firma realizează vestimentaţie bărbătească made to measure, ce îşi doreşte să satisfacă şi cele mai exigente şi îndrăzneţe gusturi. Ţinutele colecţiei de ceremonie Marian Istrate Custom Tailoring sunt caracterizate de creativitate şi versatilitate, oferind un plus de eleganţă şi rafinament imaginii fiecărui bărbat.

ALEXANDRA CALAFETEANU a prezentat colecţia “Hommage a Sissi”. Perioada imperială şi cea modernă s-au întâlnit într-o poveste despre valori autentice, artă, frumuseţe, iar oaspeţii festivalului au fost invitaţi să pătrundă în lumea fascinantă a împărătesei Elisabeth a Austriei şi Regină a Ungariei.

UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTE ”GEORGE ENESCU” DIN IAŞI a prezentant colecţia "Mitologii" compusă din piese vestimentare create de studenţii de frunte din anul I şi anul II, de la Specializarea Moda Design Vestimentar, din cadrul Facultăţii de Arte Vizuale şi Design. Autorii sunt: Irina Biciuev, Alexandra Ungurean, Ioana Dumitraş, Geanina Ciobanu, Bianca Rusu, Bianca Marian, Natalia Burlacenco, Teodora Lupu, Paula Cuzic, Iuliana Streba. Acestia s-au aflat la festival sub indrumarea doamnei lector universitar Cristina Hirtescu.

DANI KRISTINE este un brand de modă din Republica Moldova, dedicat copiilor şi mamelor cu stil, ce a prezentat în premieră cea mai recentă colecţie. Dani Kristine produce haine şi accesorii pentru evenimente de zi cu zi şi ocazii festive. O echipă de profesionişti dedicaţi şi pasionaţi de modă pentru copii colaborează la design, producţie, distribuţie şi vânzări prin intermediul reţelei proprii.

Kasta Morrely Fashion Week a continuat cu un moment în premieră pe podiumul unui festival de modă. Brandul PEGAS a fost creat în 1972 şi reinventat în 2012. La 6 ani de la relansarea Pegas, brandul a prezentat o selecţie de biciclete pentru nostalgia copiilor de ieri şi pentru bucuria celor de azi. Mobilitatea, eficienţa şi aspectul se împletesc numai bine în bicicletele Pegas. Adaptarea la nevoile curente este un deziderat, iar colecţia de biciclete şi vehicule electrice este răspunsul ferm Pegas la cerinţele actuale.

A doua seară a ediţiei şi a sasea a Festivalului Industriilor Creative s-a încheiat într-un mod fulminant cu prezentarea designerului CRISTIANA MARIA PURDESCU. În colecţia "The Violet Dream", Cristiana Maria Purdescu, poetă, artist visual şi doctor în Arte Plastice şi Decorative, reinterpretează într-o manieră modernă elemente clasice preluate din moda anilor 50. Colecţia degajă un aer romantic, artistic, rafinat şi elegant, gama cromatică fiind restrânsă la diferite nuanţe de violet, culoarea anului 2018.
Scopul de promovare a imaginii comunităţii şi valorilor ei asumat de proiectul Kasta Morrely Fashion Week este promovarea voluntariatului, cetăţeniei active şi rolului civilizator pe care îl au industriile creative.

Organizatori şi parteneri principali: Asociatia Kasta Morrely, Compania BETTY ICE şi Primăria Municipiului Iaşi.

www.facebook.com/KastaMorrelyFashionWeek