Secretul curei care te scapă de grăsimi

Vedeta care a făcut cunoscută dieta cu compot a fost Nicoleta Luciu,care a mărturisit că a slăbit 30 de kilograme cu ajutorul ei. Ea a folosit compot de mere,însă poate fi făcut din oricare alte fructe,cât timp este neîndulcit. Secretul este să fie preparat în casă,să îţi placă şi să mănânci cât mai mult. Pe lângă asta,mai ai voie să bei apă şi să consumi supă de pui strecurată,fără carne şi legume.

Ce trebuie să ştii înainte să ţii dieta

Deşi rezultatele curei par a fi cele la care visează orice femeie,adevărul este că dieta e destul de restrictivă. Pe lângă aportul caloric foarte scăzut,motiv pentru care organismul s-ar putea simţi slăbit,pentru înbunătăţirea rezultatelor este bine să faci şi puţin sport. Dietafuncţionează foarte bine deoarece este bazată pe excluderea totală a sării şi a fibrelor,detoxificând organismul şi ajutând la eliminarea retenţiei de apă.

Cum ţii dieta cu compot

Prepari compotul din 2 litri de apă şi 1 kg fructe (mere,pere,gutui,prune,cireşe) tăiate cubuleţe. Le laşi să fiarbă până se înmoaie fructele,apoi iei de pe foc. Bei lichidul pe parcursul întregii zile. Dacă îţi mai este sete,poţi bea şi apă.

În cazul în care îţi este foame,completezi cu supă de pui,pregătită din legume (ţelină,ardei,roşii,morcovi) şi 2 pulpe de pasăre. Le laşi să fiarbă şi strecori zeama pe care o poţi bea oricând. Supa este bună,fie rece,fie caldă.

Cum poate arăta meniul pe o zi

Mic dejun: o cană de compot cu fructe la fiecare 2 ore.

Prânz: o porţie de supă de pui şi o cană de compot.

Cina: o porţie de supă de pui. În cazul în care nu ai terminat de băut compotul,poţi să mai bei acum. Dacă ai rămas fără compot,dar îţi mai este foame,mai bea o porţie de supă.

Excepţii de la regulă

În situaţia în care nu ai de dat jos foarte multe kilograme,poţi să mânânci supa cu tot cu legume şi carne-fără pieliţă,însă procesul de slăbire va fi puţin mai lent. De asemenea,dacă te simţi foarte slăbită,dar nu vrei să renunţi,poţi mânca maxim 2 batoane fibrobar pe zi.

După ce ţi-ai atins scopul,nu reveni la regimul alimentar anterior. O perioadă încearcă să mănânci doar carne la grătar,salate şi iaurturi. Introduci restul alimentelor treptat. Exclude complet din alimentaţie prăjelile,alimentele foarte grase,cartofii cu unt şi orice alte combinaţii aşa numite „bombe calorice”.