Înainte să porneşti în căutarea medicamentelor-minune,încearcă câteva remedii naturiste!

Pe lângă stresul cotidian,factorii de mediu sau dereglările hormonale ce ar putea sta la baza unei migrene şi alimentaţia are un rol important. Studiile arată că printre cele mai „dăunătoare” se află:berea,ciocolata,brânza,drojdia de bere,cârnaţii şi peştele hering. Fructele deshidratate,germenii de grâu şi fructele de mare pot contribui la declanşarea durerii tale de cap.

Iată ce poţi încerca pentru a reduce migrenele:

Cimbruşi ulei de rozmarin
Pentru a calma durerea de cap,freacă-ţi tâmplele cu o picătură sau două de ulei esenţial de cimbru (sau rozmarin);poţi încerca şi pe frunte. Masează uşor până intră în piele,apoi stai liniştită timp de câteva minute.  

Ceai de ghimbir
Ghimbirul anihilează migrenele şi,mai mult chiar,  te ajută să scapi de greaţa care însoţeşte cel mai adesea migrenele. Pentru acest ceai preparat în casă fierbe în 2 căni de apă trei felii groase de rădăcină de ghimbir. Acoperă timp de 30 minute şi apoi bea.

Ceai de muşeţel
Are compuşi care ajută la calmarea durerilor şi te relaxează. Foloseşte un pliculeţ de muşeţel la o cană cu apă fiartă. Lasă ceaşca acoperită 10 minute. Îndulceşti cu miere,dacă vrei.

Pentru calmarea migrenelor,mai poţi încerca ceaiul de rozmarin şi ceaiul alb.


Citeşte şi:

5 ceaiuri care-ţi rezolvă problemele tenului

4 alimente de evitat când eşti însărcinată