Motivul pentru care multor oameni le este dificil să slăbească este acela că vor totul odată:burger cu cartofi prăjiţi şi sosuri de toate felurile. Consumul de alimente delicioasenu este o crimă,doar combinarea lor nefericită este de blamat.

Burgeri cu ciuperci

Pentru ca burgerul tău să fie mai sănătos,foloseşte ciuperci sotate. Data viitoare când faci burgeri de casă,utilizează un amestec 50-50 carne de vită (de pui sau de curcan) şi ciuperci tocate. Nu numai că gustarea ta va avea mai puţine calorii,dar acesta este un excelent mod de a obţine mai multe fitochimicale,fibre şi compuşi care luptă împotriva cancerului. Calorii salvate pe burger:96.

Orez şi conopidă

Pentru ca pilaful să conţină mai puţine calorii,combină-l cu conopidă. Toacă mărunt conopida şi căleşte-o în ulei de măsline cu turmeric,puţină sare şi usturoi. Apoi adaugă în orez şi găteşte-l ca de obicei. Astfel vei avea o masă cu mai puţine calorii. Calorii salvate pe porţie:86.

Fulgi de ovăz cu dovlecei

Când vrei ca fulgii de ovăz să ţină de foame,adaugă dovlecel dat prin răzătoare. Pentru a creşte în mod semnificativ porţia de mâncare,fără a adăuga o mulţime de calorii,combină 2 părţi de dovlecel ras cu 1 de ovăz. Calorii salvate pe porţie:79.

Piure de cartofi

Dacă eşti înebunită după piureul de cartofi,poţi combina cartofii cu piure de conopidă. De altfel,poţi înlocui untul cu lapte de migdale neîndulcit. Calorii salvate pe porţie:93.

Paste cu dovlecei

Când îi doreşti să mănânci paste,amestecă-le cu dovlecei. Ca şi în cazul fulgilor de ovăz (care sunt sănătoşi,în sine,doar că au multe calorii),nu poţi mânca o tonă de paste fără să se vadă la cântar. Pentru a reduce caloriile din paste fără a le elimina din meniu,pune şi dovlecei în reţetă. Raportul trebuie să fie de minim 1-1. Calorii salvate pe porţie:100.

Pizza cu conopidă

În loc de blatul clasic pe bază de aluat,foloseşte un blat făcut din conopidă cu ou. Astfel,poţi mânca pizza inclusiv seara,fără teama căte vei îngrăşa. Calorii salvate pe porţie:243.