Alimente pe care le poți include în dieta bebelușului



 

Vrei să începi să incluzi în dieta bebelușului tău și alte alimente pe lângă lapte? O dată trecerea timpul și dezvoltarea lui, copilul are nevoie de mai multe substanțe nutritive esențiale. Ele pot fi luate din alimentele pe care le mănâncă, și cele mai potrivite pentru început sunt:


Banana

Banana este sursă importantă de carbohidrați, care îi oferă copilului mai multă energie. În plus, acest fruct conține fibre care îmbunătățesc procesul de digestie și menține sistemul digestiv sănătos. Banana este preferata copiilor, mai ales când este făcută pastă.

Iaurt

Sursă importantă de calciu, vitamina D și probiotice, iaurtul poate fi inclus în dieta copilului după ce împlinește 6 luni. Însă, ai grijă. Produsul trebuie să fie natural și de cea mai bună calitate. Astfel previi problemele digestive.

Ouă

Ouăle sunt surse importante de proteine și alte substanțe nutritive. În plus, gălbenușul conține colină (vitamina B7)  - este necesară pentru dezvoltarea creierului.

Cartofi dulci

Cartofii dulci sunt sursă importantă de potasiu, vitamina C, fibre și betacaroten. Copiii iubesc gustul cartofilor deoarece este dulce. Așadar, fierbe doi cartofi și pisează-i. Sunt mai ușor de mâncat pentru ei.

Avocado

Comparativ cu alte fructe, avocado conține o cantitate mare de substanțe nutritive, în special proteine și grăsimi monosaturate (acizi grași esențiali Omega-3). Avocado este foarte sățios și previne foamea pentru o perioadă mai lungă.

Include în alimentația copilului tău cele mai sănătoase și de calitate produse. Învață-l că este bine să mănânce fructe și legume. Și cel mai important, dă-i să bea apă și ceaiuri naturale.

Credit foto: www.lifealth.com


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "