13 moduri simple de a pierde câteva kg în 2 săptămâni



 

Stresul la locul de muncă, dormitul puțin sau prost și mâncarea nesănătoasă nu contribuie la forma perfectă a corpului. În septembrie, este mult mai greu să urmezi modelele bune de mâncare și un stil de viață sănătos fără să te abați de la regulile unei diete sănătoase.

Dar scăderea în greutate nu constă întotdeauna într-o dietă strictă și exerciții extenuante. Există multe trucuri care vă vor ajuta să pierdeți excesul de greutate în doar 2 săptămâni. Vă prezentăm 13 moduri simple de a pierde câteva kg în 2 săptămâni:

13. Treziți-vă mai devreme

Nu lăsa câteva ore suplimentare petrecute în pat să te oprească de la a fi în formă. Obținerea unui somn suficient vă îmbunătățește metabolismul, dar dacă dormi prea mult, vă puteți răni corpul. Oamenii de știintă au descoperit că oamenii care dorm 8-9 ore și se trezesc după 10:45, mănâncă 250 de calorii mai mult decat cei care se trezesc devreme. Și, în plus, aceste persoane cer mai multe alimente sărate, dulci și bogate în grăsimi. 

12. Periați dinții mai des

O periuță de dinți nu numai că vă curăță dinții, dar vă ajută și să luptați împotriva excesului de greutate dacă o utilizați în timpul zilei. Mai mult de 14.000 de persoane au luat parte la cercetări care au arătat că există o legătură între perierea dinților și scăderea în greutate. Pasta de dinți elimină resturile de alimente și oprește comunicarea cu receptorii noștri - creierul nostru primește un semnal care spune că "prânzul s-a terminat".

11. Râzi mai mult

Nu este o glumă: râsul sincer folosește aproximativ aceeași energie ca mersul pe jos, deoarece implică mușchii diferiți, în special cei abdominali. Aceste date au fost publicate în Jurnalul Internațional al Obezității. Cu alte cuvinte, 10-15 minute de râs pot arde 40-170 de calorii. Și credem că indiferent de ce, o atitudine pozitivă este întotdeauna grozavă! Deci, vă recomandăm să urmăriți mai multe comedii.

10. Beți mai multă apă

Consumul suficient de apă accelerează procesul de ardere a grăsimilor. În cercetare, unde participanții trebuia să bea 2 pahare mari de apă, metabolismul lor a devenit cu 30% mai bun și mai rapid. Oamenii de stiinta sustin ca, consumand mai mult lichid pe zi, o persoana poate arde aproximativ 17.400 de calorii pe an.

9. Regula de 2,5 minute

Această regulă este descrisă în revista Physiological Reports. Problema este că, la 5 secunde de exerciții dure în timpul antrenamentelor (de exemplu, accelerarea în timpul călătoriei pe bicicletă sau alergarea pe banda) cu pauze de 4 minute poate crește metabolismul și veți arde 200 de calorii suplimentare. Lăsați antrenamentele să fie mai eficiente!

8. Mâncați mai puțin, dar mai des

Este ușor: atunci când mâncați frecvent, lăsați corpul să știe că nu este nevoie să acumulați grăsimi. Astfel, atunci când omitem să mâncăm, trimitem semnalul opus. Dr. David Jenkins, cercetător, susține că mănâncă puțin și de multe ori reduce nivelul de colesterol cu 15% și nivelurile de insulină cu aproape 28%. Insulina joacă un rol important deoarece controlează nivelul zahărului din sânge. Dacă există o lipsă de insulină, glucoza nu atinge nici celulele grase, nici mușchii. În general, mușchii care muncesc ard grăsimi "vechi" pentru a produce energie.

7. Îndepărtați lumina strălucitoare albastră din afișajele electronice

Iată o altă modalitate simplă de a vă mări metabolismul: îndepărtați lumina albastră de pe telefonul dvs. dacă o utilizați înainte de culcare. Studiile arată că lumina strălucitoare ne confundă creierul și încetinește producerea de melatonină. Metabolismul nostru este strâns legat de tiparele de dormit, de cantitatea și de calitatea somnului. Ajustați tonurile de lumină emise de ecrane și veți vedea că somnul dvs. se va îmbunătăți.

6. Opriți numărarea caloriilor

Nutriționiștii recomandă să nu mai focalizați asupra caloriilor și să acordați mai multă atenție calității produselor pe care le consumăm, deoarece nu toate caloriile sunt egale. De exemplu, un burger cu conținut ridicat de calorii poate fi dăunător, dar nuci de mare calorie sunt utile. Produsele bune sunt naturale și prelucrate minim, cum ar fi legumele, fructele cu coajă lemnoasă și semințele - toate conțin elemente mai utile și mai sănătoase decât analogii lor dietetici sub formă de pulbere. Aceste produse ne ajută să ne obișnuim cu noua noastră dietă, să îmbogățim corpul cu vitamine și minerale și să satisfacem foamea.

5. Lăsați aerul rece în dormitor

Rezultatele experimentului publicat sugerează că temperaturile scăzute într-o cameră influențează grăsimea brună (un strat de grăsime care protejează corpul de îngheț). Aceasta, la rândul său, împarte grasimile albe și arde energie chimică pentru a crea căldură. Subiecții trebuiau să doarmă în camere cu temperaturi diferite: neutre, reci și calde. După 4 săptămâni de somn într-o cameră răcoroasă, bărbații au scăpat o cantitate mare de grăsimi albe pe abdomen.

4. Uitați de somn în timpul zilei

Știința dovedește că oamenii consumă mai puțină grăsime dacă dorm în timpul zilei și sunt activi noaptea. Pentru a veni cu astfel de rezultate, un grup de cercetători de la Universitatea din Colorado au studiat 14 persoane sănătoase în 6 zile. În primele 2 zile, subiecții au dormit în timpul nopții și nu au avut somn în timpul zilei. Apoi își schimbau tiparele de dormit pentru a imita programele de dormit ale bufnițelor. S-a dovedit că atunci când oamenii au luat un pui de somn, metabolismul lor s-a înrăutățit deoarece ceasurile lor biologice nu s-au întors complet pentru a se încadra în programele lor. Dacă lucrați la schimbările de noapte, medicii recomandă reducerea numărului de calorii pe care le consumați cu 50-60.

3. O dată pe săptămână, spargeți în mod deliberat dieta

Cheaturile alimentare sunt un fenomen destul de popular printre sportivii amatori și profesioniști, ceea ce înseamnă că vă puteți înșela dieta o dată pe săptămână. Aveți dreptul să mâncați tot ce doriți, chiar dacă aceste alimente sunt interzise. Când știi că vei fi răsplătit pentru eforturile tale, e mult mai ușor să refuzi să mănânci "mâncare proastă" pentru a-ți satisface dorințele spontane.

2. Scapa de stres

Potrivit unui studiu publicat în Psihiatria biologică, stresul încetinește metabolismul. Mai mult, când suntem stresați, avem tendința de a mânca mai multe alimente grase, dulci și sărate. Oamenii de stiinta spun: consumarea de produse cu calorii înalte în situații stresante afectează metabolismul și cauzează creșterea în greutate.

1. Dormi destul

Câteva cuvinte despre cum să dormi bine: un somn sănătos de 8 ore (de la ora 22:00 până la ora 6 AM / 7 AM) contribuie la un metabolism excelent și la scăderea grăsimii nedorite a burții. 60.000 de femei au luat parte la un studiu și oamenii de știință au descoperit că subiecții care au dormit mai puțin de 5 ore au fost predispuși la creșterea în greutate și la obezitate mai mult decât cei care au dormit suficient.

Mai multe cercetări efectuate în Finlanda au fost efectuate pe gemeni. Lipsa de somn a determinat creșterea viscerală a grăsimilor deoarece crește nivelul hormonului de stres numit cortizol care acumulează grăsimi. Privarea frecventă de somn cauzează probleme de toleranță la glucoză. Cu alte cuvinte, organismul nu poate transforma zahărul în energie, nu în grăsimi.

Sursa: brightside.me

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "