2 diete estivale care-ți promit o talie de vis



 

Nu trebuie să te abții de la mâncare ca să slăbești. De fapt, multe dintre noi slăbesc mâncând. Dar nu mâncând orice, ci cu vigilență maximă la ce consumă.

Dieta cu sirtuine

Slăbește unu până la trei kilograme cu această dietă care face furori în vest! De fapt, e vorba de accentul pus pe anumite grupe alimentare, bogate în sirtuine, care accelerează metabolismul. Chiar dacă nu e nimic nou, sună cool – dieta cu sirtuine – pare că nu oricine poate, nu oricui îi e la îndemână.
Sirtuine găsești în ciocolata neagră (dar neagră,), ceaiul verde, vinul roșu, pătrunjel, turmeric, kale. Să nu zici că nu ți-am zis!
Adoptă stilul alimentar sirtuinic timp de 7 zile pentru a pierde grăsime de pe abdomen și chiar pentru o oarecare definiție a mușchiului abdominal. Mănâncă din abundență varză kale (care se găsește și la noi), pătrunjel, ceai verde (dar nu după ora 17), căpșuni bio, creveți cu tăiței din dovlecel (se obțin fixând dovlecelul la aparatul de spiralat – obții niște spaghetti aspectuoase și hrănitoare). Zilnic, nu ar trebui să depășești 1500 de calorii. Și iaurtul grecesc e foarte indicat în dieta cu sirtuine.
Explicația științifică pentru argumentarea dietei cu sirtuine este că acestea sunt capabile să activeze procesul de reciclare a organismului, care arde grăsimea. Alimentele indicate mai sus activează sirtuinele din genele noastre (se mai numesc și genele slabe, adică acele gene care ne fac să slăbim atunci când, de exemplu, postim sau facem exerciții fizice).

Adoptă, pentru o perioadă, un stil vegan de alimentație

Un terapeut expert în nutriție, diagnosticat cu boală celiacă la 26 de ani, și-a alcătuit propriul program de vindecare, care a constat într-un plan alimentar ce cuprindea legume bogate în proteine, care au calitatea că stopează poftele alimentare. A mâncat din plin fasole, năut, orez, semințe de chia, prăfuri obținute din plante uscate, nuci și semințe. A adăugat în dieta ei praf de proteină, cânepă, mazăre, atunci când a făcut multe exerciții fizice. A evitat orice fel de îndulcitor artificial. Nici măcar miere nu a consumat.
Această dietă e foarte bună pentru cele care fac mult sport. Ea livrează multe fibre alimentare și proteine de înaltă calitate, care induc repede senzația de sațietate și fac bine sistemului digestiv.
Trebuie să bei cel puțin 8 pahare de apă pe zi. Pentru iarnă, poți să-ți pregătești punguțe cu legume de primăvară și vară și să le păstrezi la congelator. Nu face abuz de fructe!
Exercițiile fizice impulsionează metabolismul și-ți dau o stare de bine. Doar concentrează-te pe mișcare, fie că aceasta ar însemna mers pe jos, înot, ieșit cu bicicleta în weekend.


Sursa foto: keepfitkingdom.com




S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "