4 lucruri pe care dietele de succes le au în comun



 

Este greu de găsit un răspuns la întrebarea ce dietă este mai sănătoasă, însă cu siguranță fiecare dietă funcționează în mod diferit pentru fiecare. În procesul de slăbire sunt implicați mai mulți factori, printre care metabolismul, efortul fizic depus zilnic, nivelul de stres. Toate acestea cântăresc mult pe lângă alimentele consumate zi de zi.

Totuși, foarte multe diete care au funcționat și au devenit populare în ultimul timp, au în comun câteva lucruri. Acestea sunt:

Îți spun să consumi cât mai multe legume și fibre

Fibrele te ajută să controlezi senzația de foame și reglează tensiunea arterială. Toate dietele populare, precum cea mediteraneană sau cea scăzută în carbohidrați, au incluse legume și fibre.

Te încurajează să eviți zahărul procesat

Zahărul este considerat a fi cel mai nociv aliment pe care îl poți consuma. Are un conținut caloric ridicat, dar zero nutrienți. Deși e ușor de evitat consumul lui, acesta există în foarte multe alimente procesate precum sucul de roșii, cereale, dressing-ul pentru salate etc.

De aceea, este indicat să verifici ingredientele fiecărui aliment cumpărat și, nu uita, companiile folosesc tot felul de denumiri pentru a ne păcăli.

Te încurajează să consumi porții mici

Totul îngrașă dacă este consumat în cantități mari. Așa că, orice dietă care îți spune să mănânci porții cât mai mici, dar dese, poate fi una de succes.

Te sfătuiesc să eviți grăsimile nesaturate

Alimente banale precum biscuiții, pop corn-ul, margarina, bomboanele umplute conțin grăsimi nesaturate, care nu te vor ajuta în niciun fel, dimpotrivă, pot duce la apariția unor afecțiuni. În nicio dietă bună acestea nu sunt recomandate, nici măcar ocazional.


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Alimente care îți dau energie-nr.37(463)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei            

12 luni - 69 lei