Idei de mic dejun dacă ești la dietă



 

Știm că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar dacă ții dietă atunci grija pentru ce mănânci dis-de-dimineață este cu atât mai mare. Micul dejun trebuie să fie cea mai consistentă masă a zilei, să fie sănătos și să-ți de energie pentru întreaga zi.

Iată câteva idei de mic dejun dacă ești la dietă:

Zmeură

O cană de zmeură conține 8 grame de fibre, iar consumul de fibre previne creșterea în greutate și chiar ajută la pierderea kilogramelor în plus.

Fulgi de ovăz

Includerea în prima masă a zilei a fulgilor de ovăz te ajută în mai multe feluri. În primul rând, fibrele din fulgii de ovăz oferă o senzație de sațietate pentru câteva ore bune. În al doilea rând, consumați cu trei ore înainte de o activitate fizică intensă, aceștia te ajută să arzi mai multe calorii, după cum a arătat un studiu.

Iaurtul

Ar trebui să fie nelipsit din alimentația zilnică nu doar pentru că ajută la pierderea kilogramelor în plus, dar și pentru că asigură necesarul de probiotice. În plus, iaurtul este unul dintre alimentele care contribuie la creșterea masei musculare. Alege iaurturile naturale, iar în cazul în care ai poftă și de ceva dulce poți combina iaurtul cu mure sau căpșune.

Ouă

Sunt cu siguranță cele mai consumate alimente la micul dejun. Ouăle sunt foarte bune pentru organism, mai ales dacă sunt consumate în prima parte a zilei, însă contează foarte mult și modul în care sunt pregătite. Pregătește-ți o omletă din albușuri de ouă dacă ești la dietă.

Marmeladă

Două felii de marmeladă cu pâine de secară pot fi incluse în micul dejun. Dacă nu ești o mare fană a gustului dulce însă, optează pentru urdă proaspătă în loc de marmeladă.


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite



Ultima ediție
Click! pentru femei

Cum recunoști un mincinos-nr.42(468)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei 

12 luni - 91 lei