7 alimente care țin de foame



 

Există anumite alimente care te fac să uiți de foame și îți dau senzația de sațietate. Sunt ideale dacă le consume cu aproximativ 30 de minute înainte de mesele principale ale zilei.

Merele

Specialiştii în nutriţie spun că un măr,consumat cu o jumătate de oră înainte de masă,îți taie pofta de mâncare. Acest lucru se datorează conținutului bogat de fibre,care îți va da o senzație de sațietate.

Ouăle

Persoanele care consumă două ouă fierte la micul dejun nu mai simt nevoia de a mânca până la prânz. Acest lucru se întâmplă datorită conținutului ridicat de protein pe care aceste alimente îl au.

Avocado

Potrivit unui studiu publicat în Nutrition Journal,din Statele Unite,dacă mănânci un avocado cu 20-30 de minute înainte de masă ai toate șansele să nu ți se mai facă o foame de lup,înainte să iei prânzul sau cina.

Femeile care au mâncat avocado s-au simţit cu 22% mai sătule,iar dorinţa de a consuma gustări trei ore mai târziu a fost cu 24% mai mică decât dacă nu ar fi mâncat acest fruct.


Mai citește și:

Dieta dulce cu fructe

Alimente care „au grijă” de viața ta sexuală


Ciocolată neagră

Câteva pătrățele de ciocolată neagră pot deveni aliatul siluetei tale. Alege un sortiment care conține cel puțin 70% cacao. Datorită gustului amărui pe care îl are aceasta,îți mai taie din pofta de mâncare. Mai mult,ciocolata neagră contribuie la protejarea inimii şi a creierului.

Ceaiul verde

Este ideal,căci reduce pofta de dulce sau sărat iar catehinele pe care le conține acesta  împiedică dezvoltarea celulelor grase din ţesuturi,reducând astfel depozitele de grăsime.

Ardei iute

Contribuie la accelelrarea arderilor,ceea ce îl face ideal dacă te afli la cură de slăbire. Totodată,mai multe studii au inidcat că,ardeiul iute,consumat o dată pe zi,contribuie la creşterea senzaţiei de saţietate.

Nuci

Și nucilesunt alimente datorită cărora o persoană poate mânca mai puţin. Sunt bogate în grăsimi nesaturate sănătoase,proteine şi fibre. Cele trei elemente nutritive încetinesc digestia şi reglează zahărul din sânge atunci când sunt combinate cu carbohidraţi ca fructe,fulgi de ovăz sau orez brun.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei