Așa mănânci mai puțin și slăbești rapid!



 

Pe parcursul unei diete de slăbit, îți va fi mai ușor dacă pui în aplicare unele trucuri. În acest context, este permis, chiar indicat să te păcălești puțin. Vei arăta mai bine și vei fi mai sănătoasă.

Mănâncă în vase mai mici

Un truc simplu prin care ajungi să mănânci în cantități mai mici este acela de a folosi castroane sau farfurii de dimensiuni mici. Le poți umple fără teamă,păstrând iluzia unor porții mari.

Rezervă timp pentru mestecat

Dacă mănânci pe fugă sau în timp ce lucrezi,nu e de mirare că iei în greutate. În timpul meselor,ai nevoie de un răgaz pentru a percepe senzația de sațietate. Mestecarea atentă a mâncării ajută și ea la o digestie mai ușoară. N-ai nevoie de mai mult de 20 de minute pentru masă și sunt cruciale pentru o stare generală de bine și pentru păstrarea siluetei.

Hidratează-te

Nu riști să mănânci prea mult sau să dai iama în dulciuri dacă te hidratezi bine de-a lungul zilei. Bea apă sau ceai atunci când ți-e foame ori cu 20-30 de minute înainte de masă,pentru a mări senzația de sațietate.

Optează pentru alimente bogate-n fibre

Ovăz,spanac,broccoli,legumele verzi sunt doar câteva dintre alimentele care au puține calorii și fibre din belșug. Unele fibre sunt digerate într-un timp mai lung,tăind pofta de mâncare pentru ore bune,altele sunt mistuite rapid,fiind benefice pentru o digestie sănătoasă.

Ține un jurnal de dietă

Notând cu sinceritate tot ceea ce mănânci,te ajută să slăbești. E un mod de a te stimula să faci alegeri sănătoase,să micșorezi porțiile. Ai putea să-ți faci un plan de dietă săptămânal și să faci tot posibilul pentru a-l respecta. Tot în jurnal treci și rețete dieteticepe care vrei să le încerci în următoarea perioadă.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei