Ce să mănânci la micul dejun pentru a slăbi



 

Micul dejun e cea mai importantă masă a zilei - și, organizată judicios, te ajută să pierzi în greutate. Regulile de alimentație care se aplică aici sunt diferite!

-        Consumă cel puțin 8 grame de fibre

Alege alimente sățioase,bogate în fibre,care se digeră încet și se absorb bine. În felul acesta,îți va fi din nou foame abia la prânz,și nu vei simți nevoia unei gustări suplimentare. Optează pentru ciuperci la cuptor,cereale integrale,pâine integrală,legume,fructe.

 

-        Mănâncă dimineața devreme

Ia-ți micul dejun într-un interval de maximum o oră după te trezești. Dimineața,ești înfometată iar organismul este în plină formă,gata să primească și să ardă calorii. Alimentele variate îți reglează metabolismul și te fac să-ți fie mai puțin foame la mesele următoare.

 

-        Mai multe proteine și mai puțin zahăr

Deși poți să-ți satisfaci pofta de dulce cu ajutorul mierii sau al gemurilor de casă,e bine să dai prioritate proteinelor. Consumă alimente bogate în proteine – ouă,cereale integrale.


Citește și:

Scapă de grăsimea abdominală cu spirulină

Cum slăbești în doar 5 minute!


 

-        Fii atentă la porții

Micul dejun are rolul de a te sătura – fii totuși atentă la porții. Calculează-le în funcție de aportul lor energetic – per total,nu trebuie să depășești 350-500 de calorii.

 

-        Nu sări peste masa de dimineață

Încearcă să nu ratezi niciodată micul dejun – asta îți va da peste cap cura de slăbire. Mâncatul de dimineață te ajută să arzi eficient mai multe calorii și-ți dă energia pentru tot restul zilei.

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "