Ce sport se potriveşte cu dieta pe care o ţii?



 

O dietă înseamnă o anumită alimentaţie care-ţi schimbă metabolismul şi capacitatea de efort fizic. De aceea,dacă te-ai hotărât să faci zilnic mişcare,e bine să alegi un sport care se potriveşte cu tipul de dietă pe care o ţii. Iată sfaturile noastre.

Dieta care te ajută să te bronzezi

Tot ce nu ştiai despre fructele de vară

Un sport de rezistenţă pentru o dietă prelungită


Dacă vrei să scapi de mai mult de 15 kg şi ţii o dietă echilibrată pe o perioadă mai lungă,atunci alege un sport de rezistenţă. De exemplu,poţi să te plimbi cu bicicleta sau să alergi de trei ori pe săptămână,timp de 40 de minute. Aceste tipuri de mişcare îţi lucrează zonele rotunjoare ca şoldurile,burtica şi coapsele şi cresc rezistenţa fizică. Este foarte important să faci acest efort susţinut şi constant,dacă vrei o siluetă modelată.

Regimul bazat pe proteine cere gimnastică uşoară

Dieta în care predomină proteinele (adică lactatele,carnea şi ouăle) şi care te împiedică să mai ciuguleşti între mese îţi solicită foarte mult organismul. Este posibil ca în timpul acestei diete să te simţi uneori obosită,aşa că un sport uşor,care să-ţi pună sângele în mişcare,este foarte indicat. 30 de minute de gimnastică aerobică,20 de minute de plimbare pe zi,seara şi dimineaţa,îţi tonifică musculatura şi te mobilizează când te simţi fără energie.

Înotul pentru dieta pe baza indicelui glicemic

Dieta indicelui glicemic îţi propune să mănânci orice,în afară de dulciuri,cu condiţia să ai grijă cum asociezi alimentele. Nu ai voie să asociezi proteinele,cum ar fi carnea,cu glucidele,ca pastele sau cartofii. Acest tip de alimentaţie îţi scade pofta de mâncare şi nu lasă grăsimile să se depună. În această dietă cel mai indicat sport este înotul sau gimnastica în apă. Apa acţionează direct asupra ţesuturilor,având un efect anticelulitic.

Mişcare uşoară pentru o regimul vegetarian

Dacă mănânci numai legume şi fructe,atunci corpul tău este privilegiat,deoarece acest tip de regim este şi detoxifiant. Când eşti la începutul acestei diete,corpul este foarte solicitat să se adapteze unei alimentaţii fără proteine. Te vei simţi de multe ori înfometată sau lipsită de energie,aşa că este bine ca sportul pe care-l alegi să fei cât mai uşor. Te poţi plimba zilnic 30 de minute. Sau poţi încerca yoga ori gimnastică orienatală. Important să faci mişcare în aer liber,ca să obţii un rezultat cât mai bun.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei