Cele 7 reguli recomandate de Mihaela Bilic pentru a scăpa de burtă



 

Mesele copioase de sărbători se văd, de cele mai multe ori, în jurul taliei, iar grăsimea depusă în această zonă este destul de greu de dat jos. Medicul nutriționist Mihaela Bilic ne propune 7 reguli care, dacă sunt respectate, ne scapă de burtă. 

" Este mai periculos să ai grăsime în jurul taliei, decât dacă ai o anumită greutate pe cântar", susține Mihaela Bilic

Pentru a scăpa de grăsimea din jurul taliei, trebuie neapărat să renunțați la alcool, zahăr și carbohidrați. "Puteți mânca caloric destul de mult, însă dacă renunțați la aceste alimente, veți vedea cum grăsimea de pe burtă dispare", a declarat medicul nutriționist.

Mesele luate la un interval de 4-5 ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există mai uține mese. 

Citește și: Cura de slăbire cu merdenele. A fost inventată de nutriționistul Mihaela Bilic


Iată care sunt cele 7 reguli pe care trebuie să le respecți dacă vrei să scapi de burtă:

1. Obişnuiţi-vă să aveţi zilnic 3 mese principale. Această regulă nu doar că vă va ajuta să scăpaţi de burta inestetică, ci vă va ajuta şi să slăbiţi câteva kilograme.

2.  Eliminaţi din meniul zilnic preparatele ”grele”. La această categorie intră preparatele gătite în mod tradiţional, cele care au multă grăsime şi conţin carne tocată.

”Atunci când vreţi să scăpaţi de stratul adipos din jurul burţii trebuie să optaţi pentru variante dietetice: grătar sau cuptor, carne salbă, sos tomat, condimente şi ierburi aromatice”, recomandă dr. Bilic. 

3. Evitaţi alimentele cu densitate calorică mare. Produsele care au calorii multe concentrate într-un volum mic, aşa cum este cazul mezelurilor, a caşcavalului, margarina, dulciurile şi fastfood-ul, trebuie înlocuite cu produse care au densitate calorică mică şi volum mare. La acest capitol intră carnea slabă, peştele, laptele, iaurtul, fructele şi legumele. 

4. Redimensionaţi porţiile şi numărul de feluri de mâncare servite la o singură masă. Pentru a scăpa de burtă trebuie să reducem cu 30% cantitatea de alimente din farfurie.

”Pentru că suntem tot mai sedentari trebuie să renunţăm la succesiunea clasică: aperitiv, ciorbă, fel pricipal şi desert. Două feluri de mâncare sunt suficiente, iar ciorba trebuie să fie una dintre ele”, a mai spus mendiul nutriţionist. Medicul spune că . 

5. Renunţaţi complet la zahăr. 

6. Eliminaţi alcoolul. Berea este şi ea pe lista alimentelor interzise atunci când vrem să scăpăm de burtă. 

7. Nu mâncaţi carbohidraţi după ora 6 seara. Pâinea, pastele, orezul, fructele, cartofii şi mămăliga nu au ce căuta în meniul cinei.

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "