Cu dieta elvețiană slăbești cel puțin 5 kg



 

Mulți au încercat-o și s-au bucurat de rezultatele ei pozitive. Este un regim ușor de ținut și promite să-ți subțieze silueta cu peste cinci kilograme. În 14 zile, dieta elvețiană îți redă trupul de invidiat!

Cele mai multe cure de slabire impun reguli de tipul „nu mânca următoarele alimente“. Ei bine,această dietă se bazează pe o lista relativ scurtă cu ingrediente permise. Pare drastic și monoton planul de slăbire,dar cheia acestei diete este să-ți folosești imaginația pentru a prepara alimentele cât mai diversificat.

Să știi că dieta elvețiană nu are legătură cu meniul clasic al elvețienilor,însa este adevărat că a fost concepută de un grup de nutriționiști de această naționalitate.

Nu este foarte restrictivă din punct de vedere caloric și,cu toate astea,te poate ajuta să slăbești până la cinci kilograme în doar două săptămâni.

Aceste ceaiuri de iarnă îți topesc kilogramele

Ar fi bine ca,dacă suferi de anumite carențe nutriționale sau afecțiuni,să nu o ții. Această dietă este sigură pentru sănătate,dar doar dacă este urmată de oameni perfect sănătoși.

Alimentele permise îți oferă nutrienții esențiali (proteine,carbohidrați și grăsimi),vitamine și minerale,în timp ce furnizează corpului energie calorică moderată,ca să accelereze procesul de slăbire.

Cum ții această cură de slăbire

Iată alimentele pe care le poți consuma de-a lungul unei zile:

-200-300 g carne slabă de pui și curcan sau de pește. Carnea o poți consuma fiartă,înăbușită sau gătită la cuptor.

-2 ouă. Poți să le mănânci fierte,omletă sau ouă ochi,fără ulei.

-100-150 g (o felie) de pâine de secară,ovăz sau alte cereale integrale. Renunță la pâinea albă.

-100 g cartofi. Se pot pregăti fierți,copți,la grătar.

De ce să eviți cartofii prăjiți

-50 g grăsime. Optează pentru grăsimile vegetale,cum este uleiul de măsline.

-cel puțin 2 litri de apă.

-fructe proaspete,la discreție.

Poți mânca între trei și cinci mese pe zi,iar ultima trebuie să fie cu cel puțin trei ore înainte de culcare. De asemenea,fructele pot fi asociate cu orice masă,exceptând ultima.

Nu este nevoie să faci așa multă mișcare,deși se recomandă un program scurt de exerciții,pentru tonifiere. Singurul dezavantaj al acestei diete este că nu se bazează pe consumul de vegetale,de aceea e mai bine să nu prelungești cura după cele două săptămâni,pentru a evita carențele nutriționiale.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei