Cum funcționează dieta mediteraneană



 

De mare ajutor locuitorilor țărilor mediteraneene, precum Grecia și Italia, această dietă te ajută să slăbești, asigură sănătatea inimii și a creierului, previne și ține sub control diabetul.

Dieta mediteraneană presupune consumul de fructe, legume, nuci, ierburi, ulei de măsline. De asemenea, peștele și fructele de mare trebuie incluse în regim de 2-3 ori pe săptămână, în timp ce ouăle, brânza și iaurturile trebuie consumate cu moderație. Dulciurile și carnea nu sunt excluse în totalitate, însă ai voie să mănânci doar la ocazii speciale.
Dacă te gândești să încerci și tu această dietă, iată cum arată meniul unei zile:

La micul dejun

6 linguri de iaurt grecesc amestecat cu o cană de căpșuni și o lingură de miere
O felie de pâine neagră prăjită cu o jumătate de avocado

La prânz

O lipie umplută cu humus, salată verde și 2 felii de roșie
O cană de supă minestrone
O jumătate de portocală

Gustare

O mână de nuci, alune sau fulgi de ovăz

La cină

Salată preparată din:

-    4-5 frunze de rucola
-    O cană de spanac
-    O lingură de parmezan răzuit
-    O lingură de oțet

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite



Ultima ediție
Click! pentru femei

Cum recunoști un mincinos-nr.42(468)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei 

12 luni - 91 lei