De ce e bine să consumi caise



 

Cunoscute și sub denumirea populară de zarzăre, aceste fructe de vară sunt o sursă importantă de vitamine precum A, C, B1 și B2, dar și de calciu, fier, fosfor, magneziu  și potasiu, ceea ce le recomandă persoanelor care suferă de anemie.

Culoarea lor galben-portocalie este dată de betacarotenul din compoziția lor,o substanță nutritivă esențială care are rolul de a proteja sănătatea ochilor și de a stimula regenerarea nervilor și a țesuturilor,în timp ce aportul de fibre din compoziția lor reglează apetitul și tranzitul intestinal.

Pot fi utilizate și sub formă de măști faciale făcute în casă,fiind foarte eficiente în tratarea acneei.

Nu arunca sâmburii fructului,ci sparge coaja tare și mănâncă miezul întrucât conține vitamina B17,care are proprietatea de a preveni cancerul.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Soluții eficiente ca să te încălzești rapid-nr.3(481)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei         

12 luni - 91 lei

" "