Te-ai săturat de curele de slăbit seci şi fără gust? Poţi încerca dieta care include fructe, gândită astfel încât să scapi de toxine şi să arăţi minunat. Şi, dacă o „completezi“ cu câteva exerciţii fizice, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Ziua 1

Mic dejun:100 g fulgi de ovăz combinaţi cu o lingură de seminţe de floarea-soarelui,100 ml suc de portocale,un pumn de cireşe
Gustare:un măr
Prânz:două felii de pâine cu tărâţe,o bucată de somon,cât palma,cu frunze de salată verde şi suc de lămâie,100 g iaurt degresat şi o lingură cu miere
Gustare:o piersică
Cină:o porţie de ficat înăbuşit,câteva ciuperci sotate,un pumn de fructe de pădure,un iaurt degresat.

Ziua 2

Mic dejun:o felie de pâine albă,un ou fiert moale,100 ml suc de portocale
Gustare:o salată de fructe (măr,kiwi,portocală)
Prânz:o porţie de fasole verde fiartă,alături de o salată verde şi o felie de pâine integrală
Gustare:câteva smochine
Cină:o bucată de carne slabă fiartă şi morcovi înăbuşiţi cu salată de andive.

Ziua 3

Mic dejun:două felii de pâine,două bucăţi brânză degresată,o caisă
Gustare:o portocală
Prânz:salată de sfeclă,morcovi şi verdeţuri,o porţie de orez cu o bucată de piept de pui la grătar
Gustare:o mână de căpşuni
Cină:dovlecei şi ardei gratinaţi până la săturare.

Ziua 4

Mic dejun:100 g de biscuiţi dietetici,un pumn de seminţe de floarea-soarelui
Gustare:15 migdale şi suc de portocale
Prânz:o felie de pâine de secară,o salată cu ton şi dressing de lămâie
Gustare:un pumn de cireşe   
Cină:o bucată de pui fiert cu varză de Bruxelles şi broccoli.

Ziua 5

Mic dejun:o omletă fără ulei,câteva bucăţele de brânză degresată,o felie de pâine prăjită şi o roşie  
Gustare:o piersică
Prânz:supă cu găluşte de griş,o porţie de friptură de vită pe grătar şi o salată verde
Gustare:un pumn de dude   
Cină:mâncare de mazăre cu  iaurt degresat.

Ziua 6

Mic dejun:un iaurt cu cereale integrale,două felii de pâine cu humus
Gustare:două nectarine
Prânz:o ciorbă de legume şi o porţie de orez fiert cu salată de sfeclă roşie
Gustare:o pară   
Cină:o bucată de piept de pui pe grătar
cu doi cartofi fierţi cu puţin unt şi pătrunjel.

Ziua 7

Mic dejun:un iaurt degresat cu cereale  integrale,două felii de pepene galben
Gustare:un avocado
Prânz:o porţie de tocăniţă de ciuperci,două felii de pâine prăjită,un iaurt cu fructe de pădure
Gustare:fresh de portocale
Cină:peşte la grătar cu un cartof copt şi zeamă de lămâie.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei