Dieta Perricone: mai tânără cu 4 ani și mai slabă cu 8 kilograme



 

Dieta Perricone este ideală pentru reviograrea organismului prin reducerea kilogramelor și îmbunătățirea aspectului pielii. 

Medicul dermatolog și nutriționist Nicholas Perricone, cel care a lansat această dietă, afirmă că dieta se adresează în primul rând femeilor, deoarece are şi un efect anti-aging.

El este de părere că radicalii liberi prezenți în corpul nostru provoacă îmbătrânirea prematură, care, găsiți în cantități normale, ajută corpul să lupte împotriva infecțiilor. Pe de altă parte, un număr crescut de radicali liberi din organism poate duce la un sistem imunitar slăbit și la apariția ridurilor. 

Citește și: Monica Anghel și meniul dietei disociată cu care a slăbit 20 kg

Există două variații ale faimoasei diete: cea de 3 zile și cea de 28 de zile. Medicul Perricone susține că dacă mănânci somon de cel puțin două ori în timpul unei diete de 3 zile te vei simți și vei arăta mult mai bine.

Totodată, varianta mai scurtă a dietei Perricone te ajută să îți pregătești corpul pentru cea de 28 de zile,


Ce presupune dieta Perricone de 3 zile: 

Legumele, fructele și fructele de pădure trebuie să facă parte din dietă. Cele mai indicate fructe sunt murele, zmeura și pepenele galben. Pentru salate se aleg roșiile, castraveții, ardei gras, salata verde, sparanghel, broccoli.

Alimentele recomandate care au un conținut semnificativ de grăsimi sunt: uleiul de măsline și uleiul de ficat de cod. Carnea de somon este recomandată de asemenea pentru că este foarte sănătoasă. 


Totodată, apa plată este indispensabilă dietei, ea ajută la hidratarea corpului, trebuie să se bea minim 1,5 litri de apă pe zi. De asemenea se bea și ceai verde care ajută la scăderea în greutate.

Această dietă este bogată în antioxidanți, ceea ce este important pentru combaterea radicalilor liberi și pevenirea îmbătrânirii premature a organismului.

Citește și: Dieta cu apă rece. Meniul pe zile pentru a slăbi rapid

În această perioadă sunt interzise următoarele alimente: produsele de patiserie, conservele, dulciurile, alcoolul, carnea grasă, sucurile de fructe de la supermarket-uri, bananele, pepenele verde, cartofii, strugurii, produsele tip fast-food, băuturile carbogazoase, zahărul, sarea în exces și cafeaua.


Varianta de 28 de zile

Dieta de 28 de zile se ține respectând aceleași principii enumerate mai sus și numărul celor 5 mese: trei principale și două gustări.

În cazul în care optezi pentru această variantă, este indicat să suplimentezi aportul de vitamine şi minerale și să faci mișcare cel puţin 20 de minute pe zi.

La sfârșitul curei poți fi cu 8 până la 16 kg mai slabă și cu 4 ani mai tânără.



Sursă: bodygeek.ro, brightside.me

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "