Dieta fitness te ajută să slăbești sănătos



 

Ai mai încercat până acum să slăbești, dar eforturile tale au fost în zadar? Sau poate ai reușit să dai jos kilogramele dorite, însă forma corpului tău nu arată așa cum îți dorești? Dieta care nu te lasă să te înfometezi, combinată cu 20 de minute de exerciții zilnice este ceea ce ai nevoie.

Antrenoarea de fitness a celebrităților de peste ocean, Jillian Michaels, a conceput un plan de dietă care te va ajuta să slăbești și să îți schimbi totodată, pe termen lung, regimul alimentar. Acesta a luat naștere din dorința antrenoarei de a ajuta alți oameni, deoarece și ea s-a confruntat cu kilogramele în plus în perioada în care era un copil obez. Iată ce îți recomandă să consumi la fiecare masă!

Micul dejun

-poți mânca cu încredere brioșe din cereale integrale, care au un conținut ridicat de carbohidrați. Cantitatea recomandată este de două brioșe, pe care le poți servi, dacă dorești, cu unt de migdale.
-un bol cu fructe proaspete, pline de elemente nutritive esențiale pentru organismul tău.
-1 iaurt grecesc, deoarece acesta are probiotice și îți va îmbunătăți digestia.

Prânz

-orice tip de pește, în special somon, pentru a-ți avea o masă musculară sănătoasă.
-1 bol cu salată de legume, pline de antioxidanți, vitamine și minerale, care va prelungi senzația de sațietate și îți va ține greutatea sub control.

Cină

-carne de pui la grătar
-1 bol cu legume, în special salată de spanac sau sparanghel, la care poți adăuga și zeamă de lămâie.
-Gustări
-felii de morcov
-humus
-mieji de semințe, nu mai mult de un pumn

Dieta trebuie combinată cu sport

Pe durata celor 30 de zile, este important să faci mișcare pentru a avea un corp tonifiat. Dacă nu vrei să îți faci un abonament la sală, investește într-o saltea și o pereche de gangtere și fă 20 de minute de exerciții, în fiecare zi, cu pauze scurte între ele.


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "