Lucruri pe care să le faci pentru a slăbi



 

Aceste mișcări te vor menține energică întreaga zi, și vei avea o zi plină de succes. Atunci când vrei să slăbești contează mult felul în care gândești. O dietă implică practicarea de sport, dar și respectarea unor reguli.

De dimineață soarele ne dă sentimentul de alertă,tensiune și concentrare,și acest mod de gândire ne face să practicăm mai ușor lucrurile care ne ajută să slăbim.

Există și un aspect psihologic. Când începem ziua cu ceea ce este scris pe listă că trebuie să facem,este mai puțin probabil că a doua zi nu o să facem la fel. Acestea vor deveni lucruri de rutină pe care să le faci dimineața,și o slăbești mai repede și cu mai puțin efort decât ai crede.

Iată ce trebuie să faci:

1. Într-un pic de somn

Desigur,nu vrei să te trezești târziu când ești într-o grabă frenetică să te îmbraci și să ajungi la locul de muncă la timp. Dar oferindu-ți chiar și o jumătate de oră în plus de timp de amânare poate face o diferență. " Când te simți mai odihnită, acest lucru te face mult mai probabil să mănânci mai puțin pe tot parcursul zilei",spune Brittany Kohn,nutritionist din New York City. În plus,studiile arată că lipsa persistentă de ore de somn,împreună cu anumiți hormoni,influențează negativ metabolismul.

2. Bucură-te de soare

Trage perdelele sau jaluzele și deschide geamul când te trezești. Explozia de lumină oferă o stare de spirit,strălucire și un efect energizant. Un studiu recent realizat spune că pesoanele care atunci când se trezesc se bucură de soare,și care iau o doză de soare în fiecare zi,au avut un indice de masă corporală mai mic decât cei care nu fac acest lucru. Care este motivul? Cercetătorii cred că dimineața razele de soare ajută la sincroniozarea ceasului corpului,și astfel metabolismul devine stimulat.

3. Consumă multe proteine

Ai auzit de un milion de ori că a mânca un mic dejun sănătos îți poate da energie și sațietate pentru a rezista poftelor nedorite din timpul zilei. Dar carbohidrații complecși singur nu vor da lovitura pe care proteinele o dau.Carbohidrații îți oferă și grăsimi. Asta e ceea ce va face să te simți plină și să menții un nivel de echilibru de zahăr în sânge,spune Kohn. Idei de mic dejun ușor:albușuri de ou și pâine prăjită din cereale integrale sau iaurt grecesc și fructe.

4. Bea multă apă

Consumul de alimente solide ajută la umplere,dar și la hidratare,mai ales dacă bei un pahar mare de apă dimineața,nu te va face să mai simți foamea. Dacă ai poftă de un suc,opteză pentru un pahar de apă cu lămâie. Acesta îți va oferi și aromă de fruct,fără a fi nevoie să adaugi zahăr sau calorii.

5. Practică sport dimineața

Ești una dintre persoanele care iubesc să alerge dimineața sau să practice yoga? Ține-o tot așa. Sportul,indiferent sub ce formă,va stimula metabolismul,nu vei mai avea poftă pentru dulce,o să le stăpânești,și te face să te simți pozitivă și realizată. Chiar și 10 minute de alergat,yoga sau orice care îți pune sângele în mișcare,stimulează organismul pentru întreaga zi.

6. Optează pentru gustări

Între mese este bine să iei niște gustări sănătoase,scăzute în calorii. De cele mai multe ori o gustare înseamnă un fruct,niște nuci,arahide,fructe uscate,un snack,ceva care nu are multe calorii. În timpul dietei,multe femei aleg gustări care nu sunt tocmai benefice. În loc să scadem numărul de calorii,le depășim,fără să ne dăm seama.

7. Mergi pe jos

Încearcă ca atunci când trebuie să parchezi mașina,să găsești un loc de parcare mai îndepărtat pentru a merge mai mult pe jos. Mersul pe jos este foarte benefic,deoarece este un pretex pentru a te deplasa,arde calorii și stimula metabolismul. În plus,un studiu recent a arătat că persoanele care merg pe jos au fost mai susceptibile de a avea un indice de masă mai mic.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei