Dacă ai făcut excese alimentare de Paşte şi ai luat câteva kilograme, poţi urma dieta cu orez şi vei scăpa de ele. Avantajul acestei cure: nu te vei înfometa!

Această dietă îţi asigură pierderea rapidă a câtorva kilograme în mai puţin de o lună,spun nutriţioniştii.

Orezul este bogat în vitamine,proteine,minerale şi în amidon. De aceea,persoanele care ţin dieta cu orez nu se vor simţi flămânde,pentru că este un aliment săţios. Cu această cură se slăbeşte lent,dar pe termen lung.

Aşa că nu este cazul să te demobilizezi,pentru că acest ritm de slăbire nu afectează sănătatea. În primele trei zile,vei da jos un kilogram,iar în săptămâna următoare,trei kilograme. În plus,vei face şi o detoxifiere a organismului.

Pe durata curei sunt interzise cu desăvârşire ciocolata şi alcoolul. Se poate bea cafea neîndulcită. Atenţie,dieta nu este indicată persoanelor care suferă de afecţiuni renale.

Etapele curei

La început,meniul este destul de limitat,dar din a doua săptămână se adaugă treptat alte alimente,pentru ca la final lista acestora să fie de aproximativ 30.

Cantitatea de sare este restricţionată,deoarece sarea consumată în exces reţine apa în ţesuturi. Mulţi oameni consumă zilnic între cinci-şapte grame de sare,deşi organismul are nevoie,pentru a funcţiona normal,de mai puţin de o jumătate de gram.

Cantităţile unei porţii

* un fruct:un fruct de dimensiune medie (mai ales mere),½ de banană sau o cană de fructe mărunţite.
* o porţie de legume:o cană de legume proaspete sau ½ cană de legume gătite la abur sau la grătar.
* lactate degresate:o cană de lapte,o cană de iaurt sau ½ cană cu brânză.

Prima săptămână

Prima zi

* Mic dejun:o porţie de orez fiert,două fructe
* Prânz,cină:o porţie de orez fiert,două fructe

Ziua 2-7 (se adaugă lactate)

* Mic dejun:o porţie de orez fiert,o porţie de lactate degresate,un fruct
* Prânz şi cină:orez fiert,trei porţii de legume,un fruct.

Pont:Fierbi 250 g de orez,fără sare,şi îl împarţi în trei porţii.

A doua săptămână

Prima zi

* Mic dejun:orez fiert,două fructe
* Prânz:orez fiert,două fructe
* Cină:orez fiert,peşte

Ziua 2-6

* Mic dejun:orez fiert,
* Prânz:orez fiert,trei porţii de legume
* Cină:orez fiert,trei porţii de legume,un fruct

Ziua 7

* Mic dejun:orez fiert,un fruct
* Prânz:orez fiert,trei porţii de legume,peşte sau carne de pui fierte sau la grătar
* Cină:orez fiert şi o porţie de lactate degresate

A treia săptămână

* Mic dejun:orez fiert,un ou fiert tare,o felie de brânză degresată sau lapte degresat cu cereale.
* Prânz:piept de pui fiert sau la grătar,legume înăbuşite şi o salată de roşii şi de castraveţi fără sare. Ca desert,te poţi răsfăţa cu o porţie de orez fiert,pe care-l amesteci cu o lingură de
miere de albine.
* Cină:orez fiert,carne slabă la grătar.

I nf o:În cea de-a treia săptămână,vei putea include în dietă şi ouă sau brânză. Trebuie însă să consumi în continuare alimente cu puţină sare. Poţi mări cantitatea de sare pe parcurs.

Sfat:

Pentru a preveni eventuale dezechilibre ale organismului,completează dieta cu un supliment de vitamine şi de fier.

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "