Noua dietă cu salate de sezon



 

Vrei să-ţi prepari un meniu delicios, care să te ajute în acelaşi timp să slăbeşti? Alege salatele de vară! Ele ­trebuie să conţină vegetale variate, cantităţi moderate de proteine şi, pentru gust, sosuri aromate şi fără calorii.

Combinaţia dintre legumele proaspete şi carnea slabă,de pui sau de peşte,asigură un aport suficient de proteine şi de vitamine şi,în plus,potoleşte şi senzaţia de foame.

Carnea din aceste salate trebuie să fie neapărat fiartă sau la grătar şi poate fi asezonată cu un dressing din ulei de măsline,oţet,sare şi piper.

Dacă vrei să încerci lucruri noi,adaugă în salată avocado sau fructe proaspete:vişine,cireşe,caise sau căpşuni.

Prima zi

Mic dejun:un iaurt sau un pahar cu lapte degresat cu o felie de pâine prăjită.

Gustare:două caise.

Prânz:o salată care să conţină ­două roşii,un ardei gras,o mână de ciuperci proaspete,măsline dietetice şi peşte la grătar.

Încearcă să mănânci numai peşte slab,precum şalău,ton sau păstrăv,şi evită preparatele din crap,macrou sau somn.

Atunci când vrei să scapi de kilogramele nedorite,şterge de pe lista de cumpărături conservele în ulei sau peştele prăjit şi mănâncă deliciosul aliment la grătar sau fiert.

Gustare:o cană cu compot de vişine.

Cină:o salată orientală cu un cartof fiert,jumătate de ardei gras,două ouă fierte şi ceapă verde.

A doua zi

Mic dejun:o cană cu ceai din plante,un baton de cereale,două felii de pâine prăjită cu dulceaţă.  

Gustare:două  mere.

Prânz:salată de orez cu morcovi,mazăre,roşii şi ardei gras.

Gustare:o felie de ananas.  

Cină:fă un amestec din cubuleţe de vinete,o roşie,ardei gras şi două felii de piept de curcan la grătar.

A treia zi

Mic dejun:un pahar cu lapte,cald şi degresat,cereale şi câteva stafide.  

Gustare:o banană.

Prânz:o salată din ­două roşii,­ardei gras,ciuperci proaspete fierte sau pe grătar,măsline,două ouă fierte,200 de grame de brânză degresată şi crutoane de pâine.

Gustare:o pară.

Cină:200 de grame de salată de roşii cu ardei gras,morcovi,ceapă roşie şi 100 de grame de piept de pui fiert.

A patra zi

Mic dejun:un ou fiert,o felie de pâine neagră,salată verde şi un pahar cu suc proaspăt de portocale.

Gustare:un pumn de cireşe.

Prânz:o ţelină rasă,morcov ras,varză tăiată fin,piept de pui feliat la grătar,sucul de la o lămâie şi două felii de pâine cu seminţe.

Gustare:două piersici.

Cină:200 de grame de peşte la cuptor cu roşii şi usturoi.

A cincea zi

Mic dejun:200 ml de lapte degresat cu cereale şi o banană.

Gustare:o felie de pepene galben.

Prânz:300 g păstrăv la cuptor cu roşii,lămâie şi 100 g de salată cu morcovi raşi,cu porumb şi lămâie.

Gustare:un pumn de căpşuni.

Cină:250 de grame de brânză dietetică de vaci,un ou fiert şi două roşii.

A şasea zi

Mic dejun:două felii de pâine neagră prăjită,o cană cu lapte bătut,o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor.

Gustare:o portocală.

Prânz:150 g piure de spanac,salată de roşii cu castraveţi şi 200 g de piept de pui la grătar.

Gustare:un kiwi.

Cină:200 de grame de peşte la grătar sau la cuptor,o salată de ţelină cu morcov.

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "