Regulile importante pentru creșterea în greutate



 

La fel ca persoanele cu o greutate peste normal, și cele care sunt sub limita admisă se confruntă cu probleme. Oboseala, senzația de slăbiciune și hipotensiunea arterială apar când scade greutatea corporală. Dacă vrei să crești în greutate sănătos, ar trebui să urmezi niște reguli.


Pentru a crește în greutate, ar trebui să începi să mănânci alimente sănătoase și nutritive, care duc la creșterea masei musculare. Prin dezvoltarea mușchilor, corpul ia în greutate fără să depună grăsimi.

Iată ce trebuie să faci ca să te îngrași sănătos:

Nutriția este esențială

Ar trebui să consumi alimente nutritive pentru a obține o greutate sănătoasă. Acest lucru ajută la dezvoltarea mușchilor și mărește greutatea corporală. Adaugă proteine, fibre și vitamine la alimentația zilnică, astfel încât organismul să aibă suficientă energie și putere.

Crește aportul de calorii

Greutatea scăzută poate fi cauzată de consumul redus de calorii. Creșterea musculară necesită energie și această energie este obținută consumând calorii. Așadar, dacă pierzi în greutate, atunci ar trebui să consumi mai mult de 400-500 de calorii față de restul oamenilor.

Consumă proteine

Proteina este esențială pentru dezvoltarea mușchilor. Ea joacă un rol important în structura mușchilor și creșterea greutății corporale. Poți obține rezultate mai bune consumând proteine după un antrenament fizic.

Consumă carbohidrați

Nu toate tipurile de carbohidrați sunt dăunătoare. Carbohidrații complecși sunt foarte utili în creșterea greutății. Pentru aceasta, poți obține carbohidrați complecși din fulgi de ovăz, nuci etc.

Practică exerciţii fizice

Pe lângă regulile enumerate mai sus, și antrenamentul fizic este important. Rata metabolismului va fi mai rapidă după practicarea exercițiilor și acest lucru va ajuta organismul să asimileze mai bine substanțele nutritive din aliemente. Masa musculară va începe să crească și vei câștiga în greutate într-un mod sănătos.

Credit foto: www.maxim.com




S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei