Vrei să te îngraşi? Iată ce este de făcut!



 

Majoritatea femeilor se plâng de kilogramele în plus, însă există şi persoane de sex feminin care îşi doresc să se îngraşe. Dacă te regăseşti printre ele, iată ce trebuie să faci ca să câştigi câteva kilograme în plus, într-un mod sănătos.

Ponturi ca să te îngraşi

-Trebuie să iei puţin cinci mese pe zi:trei mese principale şi două gustări.
-Ai nevoie de doi litri de apă zilnic.
-Consumă sucuri naturale,din mere,pere sau ananas.
-Nu sări peste micul dejun.
-Este indicat să faci sport,înot şi exerciţii pentru muşchi,dar evită alergatul.

-Mergi la un consult la medic,ca să fii sigură că nu ai probleme de sănătate.
-Dormi cel puţin opt ore pe noapte.
-Evită cafeaua şi sucurile acidulate.
-Nu uita să te relaxezi.
-Stai departe de mâncărurile de tip fast-food.

Alege alimente bogate în calorii

Vei câştiga câteva kilograme în plus dacă vei mări numărul de calorii consumate zilnic. Astfel,este bine să mănânci fructe precum nuci,migdale,alune,arahide,banane,mere. Fructele uscate (caise,prune,gutui,stafide,curmale) sunt o altă alegere ideală,fiind bogate în calorii. Nu uita de pastele făinoase,de carnea de vită,de carnea slabă de porc,de carnea de curcan sau de peştele gras (somon,hering,macrou,sardine). Alege să mănânci cartofi copţi,fierţi sau piure de cartofi,fasole şi mazăre. Untul,ouăle,ciupercile şi lactatele sunt de ajutor dacă vrei să ţii o cură de îngrăşare. Un aliment care face adevărate minuni este untul de arahide,pe care al trebui să-l consumi zilnic. Ai grijă ca la prânz sau la cină,să nu-ţi lipsească ciorba sau supa,în special ciorba de văcuţă cu legume.

Meniu pentru o zi

Micul dejun:un bol de cereale cu lapte (3,5% grăsimi) patru felii de pâine întegrală cu unt,caşcaval şi pate de ficat,preparat în casă. O cană de suc de mere sau o cană de ceai,îndulcit cu o lingură de miere de albine.
Gustare:o banană,un milkshake cu cereale,un sandviş cu salată şi şuncă de curcan.
Prânz:o ciorbă de văcuţă,iar la felul doi un piure de cartofi cu grătar de vită. Ca desert,serveşte o prăjitură şi un măr.
Gustare:unt de arahide cu biscuiţi,două felii de pâine integrală cu brânză şi roşii
Cină:peste la grătar cu orez si legume,câteva fructe uscate,un iaurt cu fructe.
Majoritatea femeilor se plâng de kilogramele în plus,însă există şi persoane de sex feminin care ăşi doresc să se îngraşe. Dacă te regăseşti printre ele,iată ce trebuie să faci ca să câştigi câteva kilograme în plus,într-un mod sănătos.

Ce să consumi:
Vei câştiga câteva kilograme în plus dacă vei mări numărul de calorii consumate zilnic. Astfel,este bine să mănânci fructe precum nuci,migdale,alune,arahide,banane,mere. Fructele uscate (caise,prune,gutui,stafide,curmale) sunt o altă alegere ideală,fiind bogate în calorii. Nu uita de pastele făinoase,de carnea de vită,de carnea slabă de porc,de carnea de curcan sau de peştele gras(somon,hering,macrou,sardine). Alege să mânânci cartofi copţi,fierţi sau piure de cartofi,fasole şi mazăre. Untul,ouăle,ciupercile şi lactatele sunt de nădejde dacă vrei să ţii o cură de îngrăşare. Un aliment care face adevărate minuni este untul de arahide,pe care al trebui să-l consume zilnic. Ai grijă ca la prânz sau la cină,să nu-ţi lipsească ciorba sau supa,în special ciorba de văcuţă,cu legume.

Meniu pentru o zi:
Micul dejun:un bol de cereale cu lapte (3,5% grăsimi) patru felii de pâine întegrală cu unt,caşcaval şi pate de ficat,preparat în casă. O cană de suc de mere sau o cană de ceai,îndulcit cu o lingură de miere de albine.
Gustare:o banană,un milkshake cu cereale,un sandviş cu salată şi şuncă de curcan
Prânz:o ciorbă de văcuţă,iar la felul doi un piure de cartofi cu grătar de vită. Ca desert,serveşte o prăjitură şi un măr.
Gustare:unt de arahide cu biscuiţi,două felii de pâine integrală cu brânză şi roşii
Cină:peste la grătar cu orez si legume,câteva fructe uscate,un iaurt cu fructe.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Soluții eficiente ca să te încălzești rapid-nr.3(481)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei         

12 luni - 91 lei

" "